TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Altezza lykter!! (spygaranti)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #86396  av sindrejl

Alle advares herretter da bildet kan gi bivirkninger som kvalme, hoste, hodepine, dårlig ånde, sykdom som feber, kolera, gule prikker, grønne sebraer, spysyke, aids, grønne flyvende gulprikkede eselører, og tilogmed død..

http://www.eautoworks.com/html/ORD-Auto ... -23060.htm

#86402  av FireWalk

Er rett og slett stum jeg.. greier ikke sette fingeren på HVA det er.. men av en eller annen grunn ser jeg for meg karuseller ?
Ble rett og slett litt "MYE" det der kanskje... var jo som å ta en titt inn i pcen min :-)

#86413  av GT4 CS

BLING BLING

#86417  av erling

Tenkte på sånn appesinbåtkniv. :)

#86466  av Erlend

Tenkte på pærene rundt karusellene på Axels Tivoli jeg :D

#86493  av lexusmann

Det var LITT i overkant, ja.....Er det ingen som vet hvor grensa til det usmakelige går???? :shock:
Fikk litt sånn discolys-tendenser, syns jeg.... :x

#86506  av mr.two

Syns de var rimelig fete jeg. Passer jo sikkert bra på en slik Nissan Suv med noe mods..

#86511  av The Doctor

Synes det var litt gromme jeg.. Bling Bling..

#86568  av Azrael

Hadde jeg vært en hallik med dårlig smak, hadde det vært lyktene for meg! Noe av det styggeste jeg har sett. Som mange andre har poengtert; vet ingen hvor grensa går??? :shock:

#86614  av lexusmann

Altså, som et slags forsvar til vedkommende produsent og kjøper, det kan jo være at det ser bedre ut på avstand eller på bil....var bare en tanke, men dog... :?

#86672  av mr_2

"pimp my ride" var det første som slo meg... :?

#86673  av mr2die4

Pøh..Dere er bare misunnelige.. :D

#86697  av mr_2

Greit,jeg gir meg.. :lol: