TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• diamond cut blinklys (bilder)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#84788  av chris

Master skrev:men man kan jo ha hvitt parklys og oransje blinklys, samt at man kan ha oransje parklys og oransje blinklys. Jeg fatter ikke helt... :roll:
ikke på disse diamond cut lyktene nei, da må de i så fall modifiseres. det er bare en sokkel og en pære i hver.. se den andre posten min :)

#84789  av chris

kennethx skrev:
chris skrev:
Dalan skrev:Stilig, gjør utroolig mye å få bort de fæle oransje greiene som hører ingensteds hjemme! :D
yepp, ble nesten helt ny bil :D
Falt de ikke av igjen da?
ene refleksen falt av ja, var derfor jeg spurte etter reflekser og delenummer her om dagen på forumet. men viser seg at det var dårlig feste, og jeg får meg et nytt sett med lykter i stedet. så da blir alt så bra igjen atte ;)

#84794  av tojo

Et annet alternativ er JDM Clear Turn Signal Lamps "2nd Generation"
Toyota orginaldel. :D (sikkert noen her som kan fikse frem delenr.)

#84806  av Erlend

Flott at du endelig fikk deg hvite blinkers, Christian! :) Gjorde seg veldig dette! Nå er det ikke mye som står igjen før du er ferdig med drømmebilen ;)

#84854  av chris

Erlend skrev:Flott at du endelig fikk deg hvite blinkers, Christian! :) Gjorde seg veldig dette! Nå er det ikke mye som står igjen før du er ferdig med drømmebilen ;)
hehe, takker. Nei, nå er det ikke mye igjen gitt! :mrgreen:

#85818  av sexten

Tenkte det var greit å slenge inn en bruksanvisning også, om noen skulle trenge det :)
Vedlegg
skulle dekke det meste..
skulle dekke det meste..
bulbrenewal1.jpg (43.56 kiB) Vist 647 ganger

#85831  av mr_2

Litt off topic,men hva sier onkel blå til hvite blinklys?

#85834  av sexten

går fint med hvite deksel, så lenge du har oransje pærer :)
og det går også greit på biler som kommer med hvite/røde blinklys originalt
utenom det, så går det vel ikke så veldig bra..

#85972  av mr_2

Tror ikke oransje parklys blir så fint på rød bil... :?

#85994  av sexten

parklysene er noe annet da. de har jo hvitt plastikkdeksel originalt, og hvitt lys?

#86104  av chris

sexten skrev:parklysene er noe annet da. de har jo hvitt plastikkdeksel originalt, og hvitt lys?
tror han sikter til at med diamond cut lykter, så har man valget mellom A) hvitt blinklys og hvitt parklys, eller B) oransje blinklys og oransje parklys.. siden det er i samme pæra liksom ;)

#86116  av elgX

jeg borra bare hull i mine og satt inn de gamle parklys holderene... funker fett det!

#86510  av Toye

Hei...

Jeg har også fått montert hvite blink/park lys.
I tillegg har jeg fjærnet de "fæle" originale grøftelysa... satt inn grøftelys som står i stil til de nye hvite blink/park lysa 8)

Kan legge ut bilder av fronten på MR2'n min hvis noen ønsker en titt :shock:

#86520  av tojo

Toye skrev:Hei...

Jeg har også fått montert hvite blink/park lys.
I tillegg har jeg fjærnet de "fæle" originale grøftelysa... satt inn grøftelys som står i stil til de nye hvite blink/park lysa 8)

Kan legge ut bilder av fronten på MR2'n min hvis noen ønsker en titt :shock:
Bilder takk :D La oss få se modifiseringen.... :P

#86553  av mr_2

Chris:Det var det jeg siktet til ja...
kommer vel til å se direkte rævent ut? :?