TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da er jeg klar for ferietur til sommeren!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #8547  av CelicaTurbo

Er ikke ille med en tur med campingvogn når man kan låne en slik vogn eller? :D Så da har jeg og samboern planene lagt for sommeren :)

Bilde

Bilde

#8549  av chris

Hehe! Feit vogn. Har du hengerfeste også? Jaja, må vel bare forvente sånt.. når man har baksete og greier ;) ;) ;) Bilen ble for øvrig litt liten fremom der :lol:

#8553  av erling

chris skrev:Hehe! Feit vogn. Har du hengerfeste også? Jaja, må vel bare forvente sånt.. når man har baksete og greier ;) ;) ;)
:lol::lol::lol: Skulle til å si det samme. :D

Må være forsiktig med clutchen din da Kristian. Tec-vognene er sinnsykt pene inni og da, og med den størrelsen der skulle det ikke mangle på godsaker. :D Fram med grilldressen og himkoken! :D:D

#8567  av CelicaTurbo

vel, tror denne vognen er for stor for min bil ja, men når fatten gikk til innkjøp syntes jeg det var artig å rygge inntil med min bil (uten hengerfeste vel og merke) og så ta noen artige bilder :) Bilen er jo bitteliten i forhold til campingvognen, men hadde kanskje vært artigere med en MR2 som er enda mindre? :)

.

#8573  av @lpher

Nice ;-)

Hmmm...så det er sånn du ser ut ja... ;-)

@lpher

#8574  av MR2turbo

he he.. du skulle hatt en Morris Mini foran den der :D

#8580  av CelicaTurbo

det er slik jeg ser ut ja :)

Men hadde jeg hatt en Mini Morris fremfor der hadde jo ingen av dere trodd at det var sant, men jeg tenkte jo med bildene at noen av dere skulle tro jeg var en smule rar i skallen :) (med tanke på liten bil og stor henger altså :) ).

#8587  av MR2turbo

jo, det er sant det ;) jeg så ikke posten før du hadde avslørt det, desverre, men jeg begynte å lure litt når jeg først så bildene, ja :lol:

#8589  av erling

CelicaTurbo skrev: ...men jeg tenkte jo med bildene at noen av dere skulle tro jeg var en smule rar i skallen :)
Det er klart vi tror det. BildeBilde :P :P

#8594  av CelicaTurbo

hehe :)

Forøvrig er den en RangeRover som skal dra den vogna der, litt annen størrelseklasse på den :)

#8606  av erling

Har far din kjøpt den ny? På Kabas A/S utenfor Haugesund? Jobba der tidligere ser du, de importerer Tec. Flotte vogner, tror man får mye for pengene. :)

#8609  av MR2turbo

erling skrev:Har far din kjøpt den ny? På Kabas A/S utenfor Haugesund? Jobba der tidligere ser du, de importerer Tec. Flotte vogner, tror man får mye for pengene. :)
hvordan var arbeidstøyet der? måtte du gå i grilldress?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#8614  av CelicaTurbo

har vel kjøpt den så godt som ny. En fyr som kjøpte den ny rett før jul og tenkte å ombygge den slik at den passet bedre med hans familie (og antall sengeplasser), men så viste det seg at det var lettere sagt enn gjort så da kjøpte faderen en helt ny og ubrukt vogn til bra redusert pris.

Vognen er ganske flott den ja, jeg har aldri likt tanken på campingvogner men den der er jo så stor og bra inni at folk kan bo fast der. To soverom, et bad med dusjkabinett pluss oppholdsrom med kjøkkenkrok.. :)

#8619  av erling

MR2turbo skrev:
hvordan var arbeidstøyet der? måtte du gå i grilldress?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
He-he!! :lol: Slapp billig unna heldigvis. Ingen "dresscode". :D Men kundene var stort sett grillkledd. :D Skal jobbe der i sommer oxo, på verkstedet.

#8631  av Erlend

Synes GT-4en din så usannsynlig fin ut på disse bildene Kristian :) Ser at den er godt tatt vare på.

Hengerfeste på Celica hadde vært utrolig stygt forresten... :wink: