TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SmÃ¥skilt!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#76678  av lexusmann

Ojoj, da ligger jeg kanskje tynt an med hensyn til lex'n, har jo lite skilt foran, og jeg har god plass til et stort....ser bare helt rævva ut... :?
Sjekk bildene av profilbildene, så ser dere sjøl...

#79207  av Oas

faen bil norge :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#80702  av Neemi

EilertseN skrev:Jeg sporte han om det.. han sa d et ville blir en tilbakevirkende lov,og fra 1.1.05 ville det blir stopp på utskrivelse av skiltene. og at iløpet av året 05 skulle skiltene være ødelagt eller innlevert.Dette kom biltilsynet å slå hardt nedpå.

Vet at det er vanskelig jan erik,hehe... føler med deg.. ingenting hadde vært bedre en å få hadd skiltene i fred.. :P

Jeg var i kontakt med biltilsynet i romjula og ble der fortalt at ingenting var vedtatt og bestemt enda.
Verken om det skulle bli forbudt eller om det ville bli for alle biler eller bare nyregistreringer.
Fint at de er enige med seg selv da.

#82897  av Oas

har lyst på sånne skilter hva koster det?

#83457  av FireWalk

Er ikke så lett å få slike skilter.. med mindre du bestikker samtlige som jobber på biltilsynet. Man må vist ha en svingod grunn for å kunne få dem. F.eks at bilen ikke har PLASS Til store skilter.. at det SER stygt ut med stort skilt er ingen unnskyldning.

#85661  av lexusmann

Tror dere ikke jeg ble stoppa av onkel blå i går kveld som ikke likte helt det skiltet mitt framme. Spurte om jeg hadde bestilt skiltet og svarte som sant var at det hadde jeg ikke. Spilte dum og sa jeg ikke kjente til reglene rundt dette. Fyren var grei da, og ikke ga meg noe forelegg eller bot. Men saken er at jeg klistra oblatet på det vesle skiltet i fjor da det kom. Hvis jeg skal bruke det store skiltet, må jeg ha oblat på det, og er ikke kar om å huske når på året det kommer. Om det er lenge til, mener jeg og kan spør hos biltilsynet om å få et nytt eller omjeg kan vente til det nye kommer. Har en anelse om det ikke er etter sommerferien en gang eller på høsten. Hvis jeg må ha nye koster vel det også en hel del. :roll:
Kan nemlig henge det store skiltet over det vesle, slik at jeg sikkert kan bruke det vesle på treff og lignende. :D