TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min lille samling av bilfilmer

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #85045  av cameleon

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av min lille samling av bilfilmer :wink:

Kjøpt hos http://www.bilradiospesialisten.no seff hehe :D

(Litt reklame er vel lov?...) :roll:
Vedlegg
DSCN0589.JPG
DSCN0589.JPG (105.85 kiB) Vist 760 ganger
DSCN0588.JPG
DSCN0588.JPG (127.68 kiB) Vist 759 ganger
DSCN0587.JPG
DSCN0587.JPG (132.5 kiB) Vist 758 ganger
DSCN0586.JPG
DSCN0586.JPG (97.88 kiB) Vist 758 ganger

#85046  av RedCelica

High Octane 2 er dritrå. "Your mama!" hehe. Hvor mye koster hver dvd ca?

#85049  av cameleon

RedCelica skrev:High Octane 2 er dritrå. "Your mama!" hehe. Hvor mye koster hver dvd ca?
Hver dvd koster alt fra 290 til 350 i butikke så vidt jeg vet. @lpher/Chris correct me if I'm wrong :D
Men er du snill gutt så KAN det hende at du får en ørliten godpris på filmene. Men det får du ta opp med de høyere makter :D

#85051  av RedCelica

Syke priser. Når jeg var i London, desember 2003, fikk jeg High Octane 2 GRATIS. Det følgte med i et bilblad, og det koster tilsammen 3 pund. Bladet + filmen på dvd.

#85054  av cameleon

RedCelica skrev:Syke priser. Når jeg var i London, desember 2003, fikk jeg High Octane 2 GRATIS. Det følgte med i et bilblad, og det koster tilsammen 3 pund. Bladet + filmen på dvd.
Joa prisen er relativt dyr den kontra andre dvd filmer. Men så er det desverre slik med oss bilfanatikere at det kan gå litt over stokk og sten. Så vi glemmer lett hva ting koster når vi hamstrer :D

Føler meg litt som en narkoman når jeg står utenfor bilradiospesialisten og hutrer før alle andre som jobber der i det heletatt har annkomet jobben om morgenen og sier "Døh...jeg skal ha en film igjen jeg....eller kanskje to...." :lol:

#85055  av RedCelica

Hehe, vet hva du snakker om. NÃ¥r det gjelder film ja! :D

#85062  av chris

Innprisene på sånne bilfilmer er ganske høye, og det er ikke så mye å gjøre med.

Noen av filmene vi har ligger ute på våre nettsider, Bilradiospesialisten.no , og mange flere vil bli lagt ut nå i helga. Sa jeg at disse filmene såklart er lagervare? ;)

#85451  av @lpher

cameleon skrev: Hver dvd koster alt fra 290 til 350 i butikke så vidt jeg vet. @lpher/Chris correct me if I'm wrong :D
Stemmer nok det ja :)
cameleon skrev: Men er du snill gutt så KAN det hende at du får en ørliten godpris på filmene. Men det får du ta opp med de høyere makter :D
Send meg eller Chris en PM for å få en go'pris :D

@lpher

#85452  av @lpher

chris skrev:Innprisene på sånne bilfilmer er ganske høye, og det er ikke så mye å gjøre med.
Det er jo mildt sagt! :D Er en grunn til at ikke disse filmene selges i de "vanlige" video-sjappene :)

@lpher

#85466  av lexusmann

@lpher, er det noen av filmene som inneholder Toyotaer eller Lexus? Er jo mest interessert i de.... :)

#85467  av @lpher

lexusmann skrev:@lpher, er det noen av filmene som inneholder Toyotaer eller Lexus? Er jo mest interessert i de.... :)
Høyt MR2, og tildels supra, innehold i High Octane filmene da :)
Best Motoring filmene har jo "endel" Toyota-innhold....ikke nok..men litt ihvertfall :D

High Performance Imports serien ser lovende ut...men der har jeg ikke rukket å sett igjenom så mye enda... :D

@lpher

#85531  av chris

@lpher skrev:
lexusmann skrev:@lpher, er det noen av filmene som inneholder Toyotaer eller Lexus? Er jo mest interessert i de.... :)
Høyt MR2, og tildels supra, innehold i High Octane filmene da :)
Best Motoring filmene har jo "endel" Toyota-innhold....ikke nok..men litt ihvertfall :D

High Performance Imports serien ser lovende ut...men der har jeg ikke rukket å sett igjenom så mye enda... :D

@lpher
best motoring er jo ganske store fans av mr2 mk3 da, så den er ganske ofte med.. samt AE86. men jeg og alf får vel ta en liten filmmaraton og se gjennom ;)