TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fy F. DEt var nesten ikke snø i Kongsberg i gÃ¥r

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #8391  av Goose

Hei.
Er det noen som har påvirket være i natt? :roll:
Det kom plutselig 25cm snø i løpet av natta. :shock:
Damt. Jeg som skulle skifte til sommer dekk i morra. :?

Jumbo: Må du gå på jobb i dag da? :)

#8399  av jumbo

Jeg ble fotgjenger i dag ja :)

Det verste er at jeg hadda satt igjen alle vinterskoa på kontoret... :D

#8404  av chris

Hehe, mange som har blitt lurt gitt. Her i trøndelag kom snøen forrige helg, som en bombe på alle her, de fleste hadde lagt om. Det hadde heldigvis ikke jeg, for da hadde jeg blitt stående på Værnes, 8 mil hjemmefra, i snøstorm med sommerdekk :P
Nå er imidlertidig snøen borte igjen, og det vurderes dekkbytte i løpet av kommende dager :)

#8406  av Goose

Jeg hadde ventet til 25 april...
snøen kommer igjen, det er jeg dønn sikker på!

#8410  av jumbo

chris skrev:Hehe, mange som har blitt lurt gitt.
For min del blir jeg ikke lurt. Jeg legger om, vel vitende om at baksmellen gjerne kommer, men ogsaa vel vitende om at akkurat de to-tre dagen kan jeg gaa...

JEg var forresten ute en tur for aa handle i dag, gikk bra det. 235x40x17 funker det, ogsaa i snoe :D

#8418  av CelicaTurbo

...forsiktig med slikt da, kan fort bli problemer med forsikringen om det skjer noe, og før du sier at du kjørte forsiktig: det kan helt fint være andres uforsiktige kjøring som tvinger deg i grøften, og der er ikke gitt at de stopper av den grunn :?

#8428  av Goose

CelicaTurbo: Godt poeng der.

Continental piggfritt er knall dekk, i forholdt til Wredestein jeg hadde en gang i tiden.

NÃ¥r vi snakker om dekk, noen som har erfaring med Falken dekk?
Jeg tenker her på vann egenskapene og slitasje?

#8432  av jumbo

Mener aa huske Falken kom veldig godt ut paa vanndrenering i tester jeg har lest, men det er en stund siden, saa ta det med en klype salt.

Ang. forsikring og kjoering med sommerdekk paa snoe: Godt poeng, det kan nok vaere noksaa uloennsomt :D

#8446  av Qvakk

hehe.. jeg kjørte over Fjellet på fredag.. så dere kan tenke hvordan jeg hadde det oppe der.. , jeg så faktisk ikke en F*** D** , og tid til annen dukket en stor bil foran meg.. :( ,.. klarte meg fint , og ble blind tid til annen da jeg kjørte inn og ut av tuneller , ....

Møtte en av dere sikkert på vei til Vikersund da.. en Rød MR2 med glasstak, satt også med Solbriller..

jeg prøvde faktisk å rekke å dra ned vindusheisen men den satt fast ...

og i Bergen.. så jeg uhvertfall 6 forskjellige MR2 !! :p MK2 og MK1

og flere Toyota sportsbiler. . :p ..

#8454  av Christian

Goose : Om du prater om piggfrie Falken dekk så er de helt supre, har kjørt på de i 3 år nå.
Har aldri stått fast noe sted, og jeg bor så godt som midt inne på hardangervidda :wink:

#8459  av Goose

jeg kjører på continental piggfritt, men her tenkte jeg på falken sommer dekk som sheriff selger...

#8506  av Christian

Falken Fk skal jo være bra sies det..

#8507  av @lpher

Christian skrev:Falken Fk skal jo være bra sies det..
Hadde falken sommerdekk de to siste seesongene på Celican min...
Kjempedekk det....og et godt stykke bedre enn Toyo dekkene som jeg hadde før de igjen....

@lpher

#8521  av Goose

Godt å høre. :)

Da kan jeg trykt sette på de falken dekkene jeg kjøpte hos shariff..