TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• til bergen til veka

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #84121  av jostein_loenning

Komme i land fra nordsjøen tirsdag eller onsdag,skulle ha vært ein tur til ast for nytt ratt.Nåken lokale forslag for ein fotgjengar?

#84145  av CelicaTurbo

Kommer du fra nordsjøen har du vel råd til taxi? ;) Men, kjenner ikke til hvordan det er med buss ut dit, og butikken ligger et lite stykke inn en avsides vei så du bør være kjent i området om du har tenkt å ta buss og hoppe av den..

#84286  av Amund

ville ikkje reist til ast eg...

#84287  av 2000celica

Bilde

#84345  av jostein_loenning

Ikkje ast????????? :shock: Dårlig erfaring? Andre som er bedre,ikkje kjent i Bergen eg,var med ein kammerat der for eit par år si
 #84552  av Svinball

jostein_loenning skrev:Komme i land fra nordsjøen tirsdag eller onsdag,skulle ha vært ein tur til ast for nytt ratt.Nåken lokale forslag for ein fotgjengar?
AST ligger ca 4km fra flesland... Taxisjåføren vet kansje hvor det er... Hvis ikke så heter det vel Lønningen Næringspark... Til venstre når du kommer fra flesland... :wink:

Den blå pilen viser hvor veien går...
Vedlegg
kart-flesland.JPG
kart-flesland.JPG (64.05 kiB) Vist 250 ganger

#84633  av Alexander G

Kjempe hyggelige folk på AST, ingen ting å si på det.
Kjøpte en girkule der som måtte bestilles, betalte i slutten av juli, fikk den i begynnelsen av januar.
Om det var fabrikken eller dems feil driter eg i, men det var litt gale....
Så om eg vil anbefale dem, tja. De har jo merker som ikke alle andre har, så girkulen min er jeg sikkert en av svært få som har.