TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av Mazda 929 vinterbilen!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #83958  av Mr2Nyter'n;p

Bjuutifull? :D Gøy sidelengsbil som alltid starter... 6500,- kostet skatten.. Kommer bilder av det berømte anlegget også :wink:
Vedlegg
Kopi (1) av Bilde 26.jpg
Kopi (1) av Bilde 26.jpg (91.11 kiB) Vist 194 ganger
Kopi (1) av Bilde 25.jpg
Kopi (1) av Bilde 25.jpg (79.19 kiB) Vist 187 ganger
Kopi (1) av Bilde 24.jpg
Kopi (1) av Bilde 24.jpg (92.71 kiB) Vist 185 ganger

#84016  av Gjertsen

haha. bra pris det da. selvom bilen var grell som faen etter min mening..
men allright vinter bil trossalt :D hehe

#84021  av Mr2Nyter'n;p

Hoho! Det som gjør den rå da! :D Men... Den er seriøst god på vinteren... Supert varmeanlegg, driftsikkerhet osv :)

#84088  av spkstrp

929 er vell av den bilen som kan gå tripptelleren rundt... :)

#84097  av Mr2Nyter'n;p

Det kan du ha veldig rett i :D Denne er "bare" gått 341k km nå, men jeg vet med sikkerhet at det aldri er gjort noe med motoren.. Kun oljeskift/filter.. Registerkjedet er aldri byttet. Litt rust i bakskjermene, men bare overfladisk.. Synes bilen er veldig god å kjøre.. Aircondition, 5trinns kasse og elektrisk av alle ting bagasjeromsluke :D

#84102  av Anders gullstein

Jøss, dette er da en virkelig gullbil å ha som nummer to da, ihvertfall når den har A/C også :wink: . hehe, værsting med alu-look interiør og greier. Kunne ha tenkt meg en slik en som vinterbil selv jeg så.

#84108  av Mr2Nyter'n;p

Anbefales virkelig! :D Beste er at dem er jo svinbillige... :) Hatt bilen siden i sommer og den har _virkelig_ fått kjørt seg.. :) Hadde'n på eu-kontroll for et par mnd sia, eneste feilen var defekt bremselys-pære.. :shock: God baksete plass med armlene og greier.. Luksus :D
Anbefaler 929'en til alle jeg :wink:

Forresten er det wannabe tre-interiør i'n.. Må ta bilder av interiøret også tror jeg.. :D

#84116  av TurboKnut

Far min hadde en sånn i 85 - 87. Det var en 83 modell, og det eneste han skiftet på de 150.000 som han kjørte med den var bremseklosser og skiver samt dempere bak som disse bilene "eter".

#84151  av Mr2Nyter'n;p

Fornuftig mann :D Demperne er litt myyyke på dette eksemplaret og, men det er deilig.. God avveksling fra stive mr2'en :wink:

#84271  av Anders gullstein

De fleste har slik alu-look interiør sjø :wink:

hehe, de fleste biler blir ganske myke etter å ha kjørt MR2 :)

#84337  av tbergstad

Amazonen min runda netopp 75.000km.. ja du leste riktig :lol: den kommer nok ikke til å få motorproblemer med det første.

#84562  av kaimagne

Hehe, er man fra Verdal'n, må man jo kjøre Amazon. Men finnes det virkelig Amazoner i det området som ikke har gått mer enn 75000 km?? Amazon og Verdal'n er jo liksom verdenskjent det da... i hvertfall i Overhalla, der jeg kommer fra. :)

#84601  av tbergstad

jeg kjøpte min fra ei gammel dame i sverige.. Den er helt original, med lakkskader og alt.:) Dama hadde skumgummi på setene, og deretter et lag med setetrekk. så ikke bra ut, men da jeg tok det av... Da åpenbarte noe av det mest strøkne interiør i en 67 mod jeg har sett:)

#84610  av Mr2Nyter'n;p

Ohh... Den bilen kan jo faktisk bli verdt endel da! :D God investering du gjorde der tror jeg nok, Tbergstad :wink:

#84616  av sexten

tbergstad skrev:jeg kjøpte min fra ei gammel dame i sverige.. Den er helt original, med lakkskader og alt.:) Dama hadde skumgummi på setene, og deretter et lag med setetrekk. så ikke bra ut, men da jeg tok det av... Da åpenbarte noe av det mest strøkne interiør i en 67 mod jeg har sett:)
kom Amazon originalt med lakkskader? :D

trodde det var ekstrautstyr jeg :P