TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen snille barn her? :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #8376  av erling

..som tilfeldigvis ikke bor så langt unna Skedsmo? :D:D:D:D Eller som snart skal en liten tur dit?

Trenger sårt 2 nye dekk, og Sharif Dekksenter passer best til min studentøkonomi.. Dessverre har han nettopp slutta å sende dekk rundt i landet, man må hente dem selv. Import Tuning har slutta helt å selge dekk...

Noen som kunne hatt anledning til å plukke opp to dekk, og sende dem til meg, mot et par lapper?

BildeBildeBildeBilde

#8382  av Goose

28. april skal jeg hente noen på gardemoen så kan sikkert ta det da....

#8401  av erling

Goose skrev:28. april skal jeg hente noen på gardemoen så kan sikkert ta det da....
Da ser det ut til at det ordner seg. Bilde

Om noen andre skal dit før den 28. er det oxo intressant. :D

#8435  av arild

jeg bor bare noen km fra sharifs, erling!
Si ifra hvis det er noe jeg kan hjelpe deg med

#8475  av erling

Tusen takk for hjelpa Arild. Ser de er på vei nå. Bilde

#8477  av arild

Bra! De ble tatt med i dag så du får dem ganske kjappt tipper jeg :-)
hehe .. tenke å ta med kamera å ta noen bilder av sharif-sjappa.. det er et SHABBY sted ass! :) .. mye fete felger å se på der mens man venter i alle fall .. hehe

#8484  av erling

He-he.. Har hørt litt om det at det ser litt "lugubert" ut der.. Litt rot som flyter og de ansatte myldrer rundt som maur hele dagen. :D Men det gjør jo ingenting, så lenge produktene og prisene er helt konge. :) Så du skrev i en annen tråd at de hadde ripa opp felgene dine. Det er vel et resultat av at de har så mye å gjøre. Tok forresten et par dager med ringing før jeg fikk tak i dem på tlf oxo. :)

#8485  av MR2turbo

hva slags dekk får du Erling?

.. og en ting til.. Du skal ikke ned til sørfylket en gang vel? I så tilfelle, hadde det vært mulig å fått prøvet spacerene dine for å se om jeg kan ha samme bredden? :)

#8489  av erling

Dekk: Falken FK-451 215/40-17 Er ett bakdekk som har blæret seg opp i dekksiden, så da er det best å bytte før noe skjærer seg. :)

Spacertesting skulle alltids kunne ordnes vettu. :) Men jeg har ingen planer om Stavanger-tur ennå. Men kanskje vi kunne tatt det på Våler oxo? Men hvis jeg reiser sørover gir jeg selvsagt beskjed. Må jo få kikka på bilen din og hvis jeg er i nærheten. :D

#8491  av MR2turbo

Falken skal jo være bra dekk :) det er vel godt å få byttet, ja, sånn at du ikke havner av veien pga. punktering...

Synd du ikke skal nedover ;) Men flott at jeg kan få prøve de, kansje jeg kan få tatt en liten tur nordover hvis jeg får bilen på veien snart..

Du får gi beskjed hvis du alikevel finner ut at du skal nedover.. :D

#8524  av erling

Fikk dekka idag, Må bare få takket deg igjen Arild. :D Kjempeflott. Bilde

Markus: Når det gjelder Falken FK-451 har jeg bare hørt skryt om dem. Når de koster 995,- pr stk er det jo enda mer konge. De jeg har kjørt på til nå hadde bra grep i begynnelsen bare, ble mye dårligere etter ca halvt år. Kommer til sette de gamle framdekkene bak og de nye foran, så slipper jeg den sinnsyke sporingen som er i de gamle. Falkendekka har en sånn rund skulder slik at de sporer antagelig mye mindre. :)

#8530  av MR2turbo

Det hørtws jo smart ut :) så du har like dekk på alle 4?

#8532  av erling

215 rundt hele ja. Synes det funker bra, har jo så lite hk allikevel. :D Så er det finest og siden felgene er like breie foran og bak. Med spacerne stikker felgkanten 1 cm utforbi skjermen mens dekkbanen går akkurat innenfor. Kan forresten hende at du ikke kan ha mer spacing enn 20mm da på hver side, hvis du har 235 bak...

#8534  av MR2turbo

Okey :)
Jeg tror egentlig at 25mm hadde vært bra, men det er derfor jeg har lyst til å prøve en av dine ;) Hva slags innpress har du på felgene da? det har jo endel å si..

#8541  av erling

Har 8x17 ET 35. Det har vel du og hvis jeg ikke husker feil?