TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem var Oedipus ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#83712  av Dalan

Hehe, jævlig bra :D

"Color: -1" :mrgreen:

Morsom start på dagen!

#83747  av spkstrp

HEHE :D hva ble karakteren ? D - ?? det er jo jævlig bra! :D (hadde strøket han på flekken)

#83770  av FireWalk

D- ? hehe... jeg må flytte til USA.. jeg hadde jo umiddelbart blitt stemplet som Geni! hehe..

#83782  av cameleon

Faen for en utrolig konge innlevering. Personlig skulle jeg ha gitt han god karakter for oppfinnsomhet og jæskla moro innhold :lol:

#83848  av kaimagne

Jævlig bra. Bare det å ha baller store nok til å skrive noe slikt, er jo heeelt konge!

En klassisk historie er jo om den som fikk i oppgave på norsk-eksamen: Skriv om latskap.
Besvarelsen var på en side, med STORE bokstaver: "Dette er latskap."
Han fikk visstnok ta eksamen om igjen... :)

En annen klassisk sak er jo denne:
http://vipmeister.com/story/skyscraber.html

Kai Magne

#83855  av cameleon

Hehe. Den der likte jeg :wink:
Det forteller også litt om at de karakterene man får på skolen ikke tilsier hva en person kan være/er god for.
Er som sagt en stor forskjell på å pugge seg til noe og så glemme det dagen etter eksamen/prøven, enn hva det kanskje er for noen som virkelig forstår hva det dreier seg om, men som i gjengjeld blir slaktet pga at oppgaven ikke står i stil med hva sensorene/lærerne er vant med :wink: