TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En liten vinterdriftefilm

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#78478  av Kaizern

Det var et langsomt tempo :) hehe.....

#78499  av kennethx

så gøy ut! Ring meg neste gang da! :D Så kan jeg lage litt donuts...

#78505  av spkstrp

åh morro :D synd jeg har tatt av skiltene på "vidunderet" ... :cry: :roll: håper på litt snø i tromsø.. går det ann å ta av traction på bimmere? :twisted:

#78514  av sindrejl

var ikke mye kontroll ute og gikk der.. satt bare å venta på kræsj :D

#78537  av GT4 CS

kennethx skrev:så gøy ut! Ring meg neste gang da! :D Så kan jeg lage litt donuts...
Donuts er både gøy og godt :D

#78618  av Tor

GT4 CS skrev:
kennethx skrev:så gøy ut! Ring meg neste gang da! :D Så kan jeg lage litt donuts...
Donuts er både gøy og godt :D
100% enig :)

#78630  av Gjertsen

hum, kanskje ikke så dumt og lage en liten filmsnutt av drifting på snøn. kanskje jeg ska samle noen kammerater og filme litt. da kan vi jo se forskjell på FWD,RWD og 4WD. se hvem som drifter best.
WHOHA...
får se på filmen snart. bare laste ned først

#78650  av sleeper

Gjertsen skrev:hum, kanskje ikke så dumt og lage en liten filmsnutt av drifting på snøn. kanskje jeg ska samle noen kammerater og filme litt. da kan vi jo se forskjell på FWD,RWD og 4WD. se hvem som drifter best.
WHOHA...

ingen tvil om at drifting med 4x4 er best...(men kansje noe vanskligere en med en rwd)

#79093  av kaimagne

sleeper skrev:
Gjertsen skrev:hum, kanskje ikke så dumt og lage en liten filmsnutt av drifting på snøn. kanskje jeg ska samle noen kammerater og filme litt. da kan vi jo se forskjell på FWD,RWD og 4WD. se hvem som drifter best.
WHOHA...

ingen tvil om at drifting med 4x4 er best...(men kansje noe vanskligere en med en rwd)
Ingenting som er vanskeligere å drifte med enn en fremhjulsdrevet bil... :(

Kai Magne

#79233  av sleeper

kaimagne skrev:
sleeper skrev:
WHOHA...

Ingenting som er vanskeligere å drifte med enn en fremhjulsdrevet bil... :(

Kai Magne

du sier noe der... men nå er jo ikke fwd noe man bruker til drifting da...

#79361  av kennethx

Joda! jeg har sett galne japanere som drifter med FWD!! tror noen postet en video med det her inne også...

#79638  av sleeper

Jeg har sett et klipp der noen japser drifter med noen hvite civicer.... funker bra det men trur ikke det noen bra bil og drifte med for den vanlige mannen i gata! :?

#83060  av Tor

FWD Drifting krever iallefall et solid håndbrekk :)