TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DÃ¥rlig annonse??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#82873  av _speedy

Haha! :roll:

#82875  av Gjertsen

virker som han selger hele familien.

Dette er som når man f.eks ser pene damer i bobblekar og slikt også står prisen vedsiden. da spørr jeg alltid om dama er med i prisen, for da hadde jeg kjøpt det :D hehe

#82882  av sindrejl

tror jeg hadde droppa bilen der om familien var med ;)

#82900  av celicat23

Ut i fra bildet å dømme, ville jeg vært glad for at det der hadde gått fra meg. Endelig kunne senka stasjonsvogna for feite ræva hennes ikke gjør at den skraper nedi fartsdumper lengre. Lakkert i en litt mer mannlig farge, uten å høre "den er jo fin, bare bortkasta penger å lakkere! la oss kjøpe spisestue heller!". 18 felger, uten å ha en unge som sitter å spyr ned hele baksete på grunn av vibrasjonene skapt av lavprofil dekk og norsk veistandard. Bedre akselerasjonstid, uten så mye dødvekt å dra på.
Mer tid til det som er viktig: bilen. Bare positivt, hele greia.

Den AUDI annonsen er resultatet av dårlig humor, eller så har hjemme hjelpa til noen glemt å skru av pc'n sin.

#82916  av doffy

celicat23 skrev:Ut i fra bildet å dømme, ville jeg vært glad for at det der hadde gått fra meg. Endelig kunne senka stasjonsvogna for feite ræva hennes ikke gjør at den skraper nedi fartsdumper lengre. Lakkert i en litt mer mannlig farge, uten å høre "den er jo fin, bare bortkasta penger å lakkere! la oss kjøpe spisestue heller!". 18 felger, uten å ha en unge som sitter å spyr ned hele baksete på grunn av vibrasjonene skapt av lavprofil dekk og norsk veistandard. Bedre akselerasjonstid, uten så mye dødvekt å dra på.

Den AUDI annonsen er resultatet av dårlig humor, eller så har hjemme hjelpa til noen glemt å skru av pc'n sin.

hahaha :lol:

#82987  av cameleon

celicat23 skrev:Ut i fra bildet å dømme, ville jeg vært glad for at det der hadde gått fra meg. Endelig kunne senka stasjonsvogna for feite ræva hennes ikke gjør at den skraper nedi fartsdumper lengre. Lakkert i en litt mer mannlig farge, uten å høre "den er jo fin, bare bortkasta penger å lakkere! la oss kjøpe spisestue heller!". 18 felger, uten å ha en unge som sitter å spyr ned hele baksete på grunn av vibrasjonene skapt av lavprofil dekk og norsk veistandard. Bedre akselerasjonstid, uten så mye dødvekt å dra på.

:mrgreen: