henningl skrev:Fy faen.. har hørt rykter om at dem er ille ja, men trodde ikke det var SÅ ille!! ingen sjangs å vise på Voss istedenfor?
Vi får håpe mannen dauer snart.. høres ut som en kar klar for pensjon..
henningl skrev:Fy faen.. har hørt rykter om at dem er ille ja, men trodde ikke det var SÅ ille!! ingen sjangs å vise på Voss istedenfor?
Vi får håpe mannen dauer snart.. høres ut som en kar klar for pensjon..
erling skrev:ÅFYTTIKATTA!!Ja jeg kan jo skrive en salgsmelding med deg så kommer jeg med glede en tur til Haugesund:shock::shock: Kom til Haugesund heller. Har ikke hørt noen sånne skrekkeksempel herfra ennå. Bruker for det meste sunn fornuft her nede, eller idet minste gjør jobben sin på en normal måte (etter lover).
TOYPARTS skrev:Toyparts: Du står fritt til å vise bilen din på den trafikkstasjonen du måtte ønske, så det er ikke nødvendig med noen salgsmelding..erling skrev:ÅFYTTIKATTA!!Ja jeg kan jo skrive en salgsmelding med deg så kommer jeg med glede en tur til Haugesund:shock::shock: Kom til Haugesund heller. Har ikke hørt noen sånne skrekkeksempel herfra ennå. Bruker for det meste sunn fornuft her nede, eller idet minste gjør jobben sin på en normal måte (etter lover).
MVH Erik
MR2turbo skrev:Vel jeg kan jo prøve å snakke med de, men jeg var i kontakt med de en gang tidligere i uken og fikk besjed om at jeg tilhørte Bergen/HordalandTOYPARTS skrev:Toyparts: Du står fritt til å vise bilen din på den trafikkstasjonen du måtte ønske, så det er ikke nødvendig med noen salgsmelding..erling skrev:ÅFYTTIKATTA!!Ja jeg kan jo skrive en salgsmelding med deg så kommer jeg med glede en tur til Haugesund:shock::shock: Kom til Haugesund heller. Har ikke hørt noen sånne skrekkeksempel herfra ennå. Bruker for det meste sunn fornuft her nede, eller idet minste gjør jobben sin på en normal måte (etter lover).
MVH Erik
ct20b skrev:Noen som skjønner hvorfor jeg flytta???Det skal skje noe veldig merkelig og mirakuløst om jeg IKKE emigrerer i løpet av livet