TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• dump ventil lyd

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #82054  av ErikG

Noen som har noen opptak av dumpventiler. Kult og høre forskjellige, spesielt for dem som skal kjøpe. Kult og høre ca hvordan det kommer til og høres ut. Hadde vært fett som meldingslyd på mobilen også :wink:

#82144  av kennethx

Mitt intrykk er at slike opptak blir veldig dårlig. Det har også mye å si hva trykk man kjører. Du får prøve å få hørt noen "live" :)

#82146  av ErikG

Har dumpventil selv, hadde bare vært kult og hørt noen andres. :lol:

#82156  av Kaizern

ErikG skrev:Har dumpventil selv, hadde bare vært kult og hørt noen andres. :lol:
Legg ut din først da:) Kanskje flere henger seg på lasset...

#82181  av Tor

på div sider der de selger ventiler finnes det en lyd fil slik at den eventuell kjøperen kan høre lyden :)

#82183  av Castrol

Dumpventiler på siden her..

Blowoffvalves

Mye støy fra motor osv, så alle opptakene er ikke like bra desverre.

Klikk på firmalogoene til venstre på siden.. Finnes mye nyttig info om diverse typer av dumpventiler der! :wink:
Sist redigert av Castrol den 13 jan 2005 01:47, redigert 1 gang totalt.

#82184  av GT4 CS

Hvor i akershus bor du da? Kasn møtes for en cola og litt dump lyd vet du :D
Ellers skal det ligge en film fra kaimagne under media forummet , er filmen fra det treffet vi hadde, der hører du lyden min iallefall.
Bare og ta kontakt for og treffes iallefall :D

#82256  av ErikG

Bor i Bærum, ja vet hva dere mener om oss. Bilen min er tilbake i Sverige etter at jeg ble påkjørt her i vinter. Må lakke opp hele bilen for å få riktig farge. Kan ta lyden fra dumpen til brodern da.

En ting og tenke på om man skal ha dump ventil er at biltrangsynte ikke liker unødvendige brålete lyder. Fikk mangellapp om og fjerne dumpen på bilen til brodern når han skulle få senkesettet i vognkortet. Biltrangsynte er sjuke ass!!

#82497  av GT4 CS

Finnes da normale folk i Bærum også :) Ja folka på biltrangsynte finner på mye rart. De kan finne på klage på at man har får bra bremser :wink:
Du får si ifra om du har tia en gang da vet du

#82499  av Tor

Digger biltilsynet i Tromsø, var der oppe med min bil i dag pga omreg og nytt vognkort. Han spurte om det 12" ratte mitt var deili og holde i :)

#82534  av Goose

Shard R2D2 BOV. Montert på en Celica T23 GT http://www.c2design.hu/celica/1-2.mpg