TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• vi har nÃ¥ laget koblingsskjema til caldina med 3sgte motor

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #82483  av TOYPARTS

Vi har nå fått laget koblingsskjema til Toyota caldina med 3sgte motor,l det har vært en MEGET tung vei å gå, men nå er det mulig å ta inn flere av disse motorene til landet, disse motorene er ganske kurante og yter 265hk originalt, vi vil nå prøve å få tak i flere av disse, det finnes MANGE rundt om i verden som søker etter koblingsskjema (det er ikke til salgs for penger) men jeg tipper at vi er alene i Europa om å ha dette.
Hadde jeg vist det jeg vet i dag så hadde den motoren ALDRI komt til norge, men det er altså nå glemt siden den har startet i dag, denne er montert i 1gen celica gt4 og bilder vil komme etterhvert.

MVH Erik

#82486  av ST205RR

hyggelig å høre at du endelig har fått start !!
venter på bilder....

#82495  av TOYPARTS

ST205RR skrev:hyggelig å høre at du endelig har fått start !!
venter på bilder....
Thanks, har vært drittlei i mer enn 3mnd nå så dette var rene julekvelden i verkstedet, boken har ikke dukket opp enda, ble lovet den 26/1-05 :? :? men den kan de jo bare ha for det jeg bryr meg nå :roll: :roll:

#82516  av chris

hva blir prisnivået for å skaffe seg en sånn motor da? bare lurer :)

#82522  av Amund

TOYPARTS skrev:Thanks, har vært drittlei i mer enn 3mnd nå så dette var rene julekvelden i verkstedet, boken har ikke dukket opp enda, ble lovet den 26/1-05 :? :? men den kan de jo bare ha for det jeg bryr meg nå :roll: :roll:
at det var julekveld i verkstedet var IKKE en overdirvelse! DET kaneg skrive under på! 8)

#82524  av spkstrp

betyr dette at jeg har en stk mindre toyota snart ? :roll: hehe ;)

#82692  av TOYPARTS

chris skrev:hva blir prisnivået for å skaffe seg en sånn motor da? bare lurer :)
Det er ikke fastsatt noen pris enda, kommer til å ligge i samme landet eller litt billigere enn en 3gen motor, det som uansett vil koste er monteringen, for vi kommer ikke til å gi fra oss koblingsskjemaet til noen.
når det gjelder tilgangen på motorer så har jeg noen i usa som har noen sånne motorer på lager, som de ikke kan selge fordi at de får de bare i retur da det ikke er noen som har greid å få de til å gå enda, så jeg vil prøve meg på en "pakkepris" :wink: :wink:

MVH Erik

#82967  av sleeper

legg ut noen bilder da??? er den montert i en st165?

#83055  av TOYPARTS

sleeper skrev:legg ut noen bilder da??? er den montert i en st165?
Jepp den er montert i en 165, bilder kommer

#84779  av Amund

legg merke til at han måtte bruke standalone på motoren.

#84870  av TOYPARTS

Da kan jo ALLE få det til :wink:

#84881  av mr.two

Amund skrev:legg merke til at han måtte bruke standalone på motoren.
Ja så at han hadde Nemesis stand alone, men tenkte ikke over det...Bare så det og tenkte at det er noen smarte karer i Usa også, men nei..lol

#84884  av TOYPARTS

mr.two skrev:
Amund skrev:legg merke til at han måtte bruke standalone på motoren.
Ja så at han hadde Nemesis stand alone, men tenkte ikke over det...Bare så det og tenkte at det er noen smarte karer i Usa også, men nei..lol
hehehehe lov å ta feil, MEN jeg vet om en kar som har fått det til i usa også, men man kan iallefall si en ting om han, han trenger ikke penger, for det var ikke til salgs for noen pris