Hei!
Beklager at jeg ikke har fått gitt no nærmere info før, men det har vært rimelig hektisk med div bil-treff og turer plus at jeg har ikke vært for mye foran PC'en i det fine været..
Det som er planen er:
-Møte klokka 0800 den 18.mai utenfor Maxi-senteret i Sandnes
-Kjøre herfra via Rennesøy til Aksdal hvor vi møter de fra Haugesund. Ferja går kl. 0920 over til Bokn, så vi planlegger å møte Haugesunderne klokka 1000 på Aksdal.
-Deretter Aksdal til Røldal, hvor vi møter Bergenserene Ca. klokka 1115 (mulig at det ikke blir før 1130)
-Fortsetter E134 gjennom Seljord, Hønefoss osv. til vi kommer til Drammen.
-Fra Drammen tar vi E18 til Oslo og E6 videre til Elverum.
-Fra elverum og ned til VÃ¥ler.
Fremme!! Skål!!
Hvis det er noen som vil henge seg på følge så kan de ta kontakt med meg på tlf. 97024101
Beklager at jeg ikke har fått gitt no nærmere info før, men det har vært rimelig hektisk med div bil-treff og turer plus at jeg har ikke vært for mye foran PC'en i det fine været..
Det som er planen er:
-Møte klokka 0800 den 18.mai utenfor Maxi-senteret i Sandnes
-Kjøre herfra via Rennesøy til Aksdal hvor vi møter de fra Haugesund. Ferja går kl. 0920 over til Bokn, så vi planlegger å møte Haugesunderne klokka 1000 på Aksdal.
-Deretter Aksdal til Røldal, hvor vi møter Bergenserene Ca. klokka 1115 (mulig at det ikke blir før 1130)
-Fortsetter E134 gjennom Seljord, Hønefoss osv. til vi kommer til Drammen.
-Fra Drammen tar vi E18 til Oslo og E6 videre til Elverum.
-Fra elverum og ned til VÃ¥ler.
Fremme!! Skål!!

Hvis det er noen som vil henge seg på følge så kan de ta kontakt med meg på tlf. 97024101
Markus

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV