TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Schnappi, das kleine krokdille

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#80895  av kaimagne

Og for de som liker teksten, eller lurer på den, finnes den her: http://www.warumdarum.de/schnappi/schna ... okodil.htm

Kai Magne - hektet.

#80906  av Tor

Noen her som har sett Mess TV på TvNorge? Han ene kisen der liker schnappi :)

#80932  av jumbo

Tror faktisk 4-åringen er 7 år, men uansett kult :P

Sier en del om tysk musikksmak da, at denne "låta" danket ut andre stjerner som Robbie Williams etc fra toppen av hitlista :P

#80937  av cameleon

Den er jo faktisk litt søt da :D

#80952  av chris

jeg har ikke planer om å høre sangen engang.. en sang med den tittelen og teksten der kan ikke være annet enn ufattelig ubeskrivelig dårlig. nei, da hører jeg heller på britney spears ass.. og det sier litt :P

#80983  av GT_rider

Hørte den på p3, nå i stad. Var innslag og greier om den på p3nå. Topper listene i tyskland, slått ut robbie williams, kylie mfl.
Skal vel ikke så mye til å for å bli bedre enn dem... :roll:

#81001  av Wishmaster

blir vel noe som dragostea din tei sangen var her hjemme... :)

#81076  av cameleon

chris skrev:jeg har ikke planer om å høre sangen engang.. en sang med den tittelen og teksten der kan ikke være annet enn ufattelig ubeskrivelig dårlig. nei, da hører jeg heller på britney spears ass.. og det sier litt :P
SCHNIII SCHNAAA SCHNAPPPPPPII SCHNAPPPPI SCHNAPPPPPIII SCHNAAAAPPP!!

#81165  av FireWalk

fantastisk dårlig låt egentlig... Ikke for å skryte, men musikken jeg lager er jo 100 ganger bedre enn det der... Var sånn typisk tysk folkemusikk dritt det der :p Husker vi satt og sang slike sanger i tysk timene på videregående.. det var kjedelig det.. sangene var jo så latterlige at det var vanskelig å holde seg allvorlig. Og nå, 8 år senere får jeg ordentlig flashback av den låta der.. hehe.. Spiller da ingen rolle om det er en 7 åring som har laga den. Den var iallefall fantastisk dårlig, og irriterende å høre på... hehe..

Shnapp meg her og shnapp meg der.. det blir iallefall ikke noe napp om man setter på den låta der når man får med seg dame hjem... :shock:

#81211  av Wishmaster

FireWalk skrev:fantastisk dårlig låt egentlig... Ikke for å skryte, men musikken jeg lager er jo 100 ganger bedre enn det der... Var sånn typisk tysk folkemusikk dritt det der :p Husker vi satt og sang slike sanger i tysk timene på videregående.. det var kjedelig det.. sangene var jo så latterlige at det var vanskelig å holde seg allvorlig. Og nå, 8 år senere får jeg ordentlig flashback av den låta der.. hehe.. Spiller da ingen rolle om det er en 7 åring som har laga den. Den var iallefall fantastisk dårlig, og irriterende å høre på... hehe..

Shnapp meg her og shnapp meg der.. det blir iallefall ikke noe napp om man setter på den låta der når man får med seg dame hjem... :shock:
hahaha... ja, så sant så sant :lol: :P

#81220  av GT_rider

FireWalk skrev:fantastisk dårlig låt egentlig... Ikke for å skryte, men musikken jeg lager er jo 100 ganger bedre enn det der... Var sånn typisk tysk folkemusikk dritt det der :p Husker vi satt og sang slike sanger i tysk timene på videregående.. det var kjedelig det.. sangene var jo så latterlige at det var vanskelig å holde seg allvorlig. Og nå, 8 år senere får jeg ordentlig flashback av den låta der.. hehe.. Spiller da ingen rolle om det er en 7 åring som har laga den. Den var iallefall fantastisk dårlig, og irriterende å høre på... hehe..

Sier vel litt om den generelle musikksmak til tysklands befolkning...

#81264  av tojo

Bilde Kongelåt Bilde haha neida synes ikke den har noe som en landeplage å gjøre.(men flink var hun da!,passer nok bedre på barnetv eller en barneplate!)
Men hvem vet etter en 10-20 Schnapps kan nok denne også rulle noen timer på en fest :roll: Bilde

#81523  av Tor

Denne er vel Tysklands svar på Norges Rosa Helikopter :) regner med at de flerste har hørt den. Er slike sommerlåter som går fjortissene på hjernen.

#81563  av spkstrp

rosa helikopter er jo helprofft sammenligna med dette :D :lol: Snakket med ei fra tyskland som bor i norge, ho sa ho hadde hørt en tysk sang på radioen, noe om schnappi eller slikt... hun ble forfær når jeg sa at det var en landeplage i tyskland ja.. :roll: