TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Amazonen fikk en feil!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #80534  av tbergstad

Etter ca 3 år uten noe tull, skjedde det no tull med go'bilen min.. 67-amazon. Kjørte opp en EKSTREMT hullete bakke med is og snø.. Tenkte jeg måtte ta litt fart for å komme opp... PANG!!! Smalt no'jævlig.. Jaja.. kjørte opp bakken.. la meg under bilen.. fant ingen feil.

Så jeg kjørte hjemover. La etterhvert merke til noen rare klunkelyder foran på bilen.. Feilen var følgende... Støtdemperen er skrudd fast med ei mutter på undersiden av nedre bærebro foran. Muttra var borte :lol:
Fant ingen andre feil. Skal sette på ny mutter imorgen.. tenker den blir god igjen jeg.Go'bilen :wink:

Men savner gt4'en min ja...

#80537  av kake

:mrgreen:

#80547  av tojo

:D Ja i -67 var da enda den tiden Volvo lagde pene biler. :wink:
Gamle Volvo er Volvo det,værre med de nye!

#80587  av cameleon

Ja det var en gang i tiden biler var laget for å vare også :wink:

#80624  av Amund

eneste problemet jeg har med min gode gamle vinterbil er at det er litt kjøligt inne i den.. og det dogger noe helt jæ#¤%. jah, og så iser det på gasseren når det er kaldt ute... :roll:
foresten en boble -69...

De gamle er fremdeles best... :wink:

#80660  av doffy

Amund skrev:eneste problemet jeg har med min gode gamle vinterbil er at det er litt kjøligt inne i den.. og det dogger noe helt jæ#¤%. jah, og så iser det på gasseren når det er kaldt ute... :roll:
foresten en boble -69...

De gamle er fremdeles best... :wink:
sier bare kupèvarmer på biltema jeg :P

#80662  av Amund

hehehehhh, hakje strøm nok til det.... liten likestrømsdynamo....
blir varmt etter en stund.... :roll:

#80929  av Tor

Amund skrev:hehehehhh, hakje strøm nok til det.... liten likestrømsdynamo....
blir varmt etter en stund.... :roll:
Hahahha, morro med gamle biler :)