TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SÃ¥ akkurat pÃ¥ Top gear episoden de kjører Mclaren SLR,BRUNT!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#80426  av sexten

bare vent til du ser episoden hvor de kjører Porsche Carrera GT, I say no more :wink:

#80427  av memo

tror aldri jeg har hørt så rå lyd ifra en bil noen gang i hele mitt liv.
GT'en that is.

#80432  av Ace

får laste ned den oxo da gitt :roll:

#80434  av Kebab gud

vent til episoden med enzoen du ....

#80449  av chris

hehe, gikk ikke denne episoden i sommer/høst en gang da? :P

er mange gobiter fremover etter den der ja.. som nevnt her har de kjørt Porsche Carrera GT og Ferrari Enzo.. og masse annet snacks ;)

-edit-
anbefaler forresten fifth gear episoden hvor de tester mclaren slr også.. Tiff Needell ligger bredt rundt hele banen med doningen og tester virkelig ut hva den er god for :D

#80462  av celicat23

Hent ned top gear (og fifth gear) episodene fra nettet!

NRK sender en kraftig redigert sending. Alle TOP GEAR episoder er 1 TIME lange! Så for hver episode du kun ser på NRK, så går du glipp av en halvtime med morro!

Latterlig av NRK å ikke sende hele programmet.

#80466  av Ace

Nettopp derfor jeg laster de ned =)

#80474  av kaimagne

NRK må jo kutte alle de morsomme kommentarene de kommer med i løpet av programmet, og det er jo der mye av moroa ligger... :)

Schnedi' med bredbånd ja... ;)

#80520  av Master

Liker alle challengene jeg.

-800 miles med Audi V8 tdi på en tank.

-Best av Aston Martin DB9 og offentlig transport (bla. TGV toget) fra Topgear studioet til Monte Carlo lengst sør i Frankrike

-Best av Ferrari 621 og offentlig transport (bla fly(!)) fra Topgear studioet til de sveitsiske alpene.

-Best av det norske bob sleigh teamet og henning solberg i en Evo VII.

-Kan Ronny O'Sullivan støte ned 14 snookerkuler raskere enn The Stig klarer å kjøre Ronny's Mercedes SL500 rundt banen? :D

Filminga, budsjettet, humoren, synet på biler (de hater koreanske biler) gjør Top Gear til en av mine top 3 serier, om ikke den beste! iallefall det beste bilprogrammet! Last ned hele episodene fra torrent. Ikke se de klippa episodene NRK kommer med.

#80525  av Kebab gud

Master skrev:Filminga, budsjettet, humoren, synet på biler (de hater koreanske biler) gjør Top Gear til en av mine top 3 serier, om ikke den beste! iallefall det beste bilprogrammet! Last ned hele episodene fra torrent. Ikke se de klippa episodene NRK kommer med.
neida er mange koreanere de liker ...
HUNDai Coupe liker de ...
den ene likte de (fordi den var en dirkete kopi av en VW :P)
og de liker noen av 4x4ene (Rexton saken bla .. Mercedes motor vetu :P)

#80543  av Master

Det var sikkert bare fordi de følte at de "måtte" finne en de likte av koreanske og malaysiske biler. For å ikke dra de HELT neddi søla. Den Hyundai Getz de likte var jo såpass dyr at den burde jo være litt bra. ellers de nesten 30 bilene de hadde var bare crap :lol:

#80604  av celicat23

Det de sier om getz'en er at den er bra, men den er også like dyr som en golf -- så siden du kan få en golf for samme penger hvorfor kjøpe en getz?

Som er ett godt poeng.

#80619  av Kebab gud

vel .. Proton er det ikke noe galt med .. greit billig interiør.. litt slapp motor men faen som de ligger på veien..(ikke rart siden vel .. lotus som står bak mye der ja :P)