TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Delenr. til 92+ Frontleppe

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #78739  av cameleon

Er det noen som har det? Den nederste delen på 92+ kontra 90 og 91 ser så mye tøffere ut.
Grunnen til at jeg spør om dette er pga at hos toyota så eksisterer ikke denne delen :roll:
De mente det var en form for "styling" som ikka var orginalt på 92 og utover.

Så i stedet for å bruke opp tiden min bak skranken til fjas og vas så spør jeg heller her :wink:
Så om noen har så sei ifrå hehe :D

#80270  av Dalan

Fant dette på mr2oc

76851-17062-A0 WHITE - 040
76851-17062-B0 GRAY - 187
76851-17062-C0 BLACK - 202
76851-17062-D0 SUPER RED - 3E5
76851-17062-F0 BRIGHT YELLOW - 56
76851-17062-G0 DK.GREEN MICA - 6M1
76851-17062-J0 STRONG BLUE - 8B6

Si ifra om du får vite noen pris på dette da ;)

#80300  av 2fast4u

Sjekket noe slikt for en stund siden til en her annen på forumet.
Svart bil = svart spoiler - var på lager i Drammen og kostet noe over 1.500.-

Har disse bildene liggende på heime-pc`n.
Andre bildet viser vel denne du tenker på, brukes på biler fra 11.93 til 06.96
Men vet ikke om du må ha alle delene på bildet for å få disse til å passe.

Eller er det flere typer som brukes :?:

:wink:
Vedlegg
SW20.01.jpg
SW20.01.jpg (78.89 kiB) Vist 530 ganger
SW20.02.jpg
SW20.02.jpg (107.52 kiB) Vist 507 ganger

#80459  av chris

frontleppa på 92+ er ikke lakkert i bilens farge vel? på min er den i hvert fall i svart gummi/plast greier..

#80460  av cameleon

Takker for svar hehe :D ENDELIG noen som finner noe :wink:

#80487  av erling

chris skrev:frontleppa på 92+ er ikke lakkert i bilens farge vel? på min er den i hvert fall i svart gummi/plast greier..
Din er ikke lakkert nei, men i 94 eller 95 kom de lakkert fra fabrikk sammen med listene og kanalen. :)

#80501  av The Doctor

Eller så skaffet Jensi her på forumet meg en sån leppe til min bil som er litt kulere enn den 92leppa... Husker ikke hva jeg betalte for den, men den må ha vært billigere enn orginal leppa

#80503  av Dalan

The Doctor skrev:Eller så skaffet Jensi her på forumet meg en sån leppe til min bil som er litt kulere enn den 92leppa... Husker ikke hva jeg betalte for den, men den må ha vært billigere enn orginal leppa
Denne du mener? ;)
MRD-leppe, kan bestilles på http://www.fastmr2.com

#80621  av The Doctor

Dalan skrev:
The Doctor skrev:Eller så skaffet Jensi her på forumet meg en sån leppe til min bil som er litt kulere enn den 92leppa... Husker ikke hva jeg betalte for den, men den må ha vært billigere enn orginal leppa
Denne du mener? ;)

Je 8)

#80650  av chris

erling skrev:
chris skrev:frontleppa på 92+ er ikke lakkert i bilens farge vel? på min er den i hvert fall i svart gummi/plast greier..
Din er ikke lakkert nei, men i 94 eller 95 kom de lakkert fra fabrikk sammen med listene og kanalen. :)
ah, var sånn det var ja. :)

#80941  av EilertseN

The Doctor skrev:
Dalan skrev:
Denne du mener? ;)

Je 8)
hm.. fikk du alt som trengtes til montering ?? har du noen bilder av den.. var ganske rå den der.. :P

#80979  av The Doctor

EilertseN skrev:
The Doctor skrev:
Dalan skrev: Denne du mener? ;)

Je 8)
hm.. fikk du alt som trengtes til montering ?? har du noen bilder av den.. var ganske rå den der.. :P
Nei det jeg måtte var å borre hull til festene, men det er merket hvor hullen skal være.. Bruker samme feste måte som den orginale.. Skurer og sånne mutterklips. Visst dem ikke har rusta i filler de som sitter der fra før så kan du bare bruke de samme orginale om igjen...

#81043  av EilertseN

Kan du ikke legge litt bilder ut ? det hadde vært litt kult :P

#81173  av The Doctor

Ja jeg skulle gjerne gjort det men får ikke overført bildene fra kamera og inn på PC'n. Trenger sånn driver eller no tror jeg.........
 #165319  av Corolla GT

Den frontleppa som er org. på 92+ MR2 passer rett på fangeren til en 1991 modell uten modernifikasjoner vel?

Bestillte en nye en på Toyota her og begynnte å bli litt usikker.
Men regner med at den skal passe, fangeren er vel identisk ?