TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Autofile barn

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#80016  av spkstrp

hehe.. NSK - de har sine definisjoner på "sportsbil" må vell bare la de få ha det :D

Den ae86 var jo faktisk feeeet :D er det hpi det også ?

#80035  av Mr2Nyter'n;p

Dem kaller jo mr2 for sportsbil, da burde sunnyen gli fiiint igjennom også... :D

#80044  av TurboKnut

Det er vel egentlig få som vet hva en Sunny GTI-R er..
Jeg averterte en GTI-R og en 200 SX, - sistnevnte gikk greit mens Sunny'n ble "sensurert". Men nok om det....
Småtten har vært passasjer i Audi RS2, Sunny GTI-R, 300 ZX Turbo, Supra Mk4, Hummer H2, Saab 9-5 Aero og Maserati Merak. Det er litt av en merittliste til en knott på 4 mnd...
Det første ordet han sa (og sier når vi kjører) er "Brrrrrrrrrrrrr" (billyd) så det spørs vel hva det blir av han...

#80146  av spkstrp

TurboKnut skrev:Det er vel egentlig få som vet hva en Sunny GTI-R er..
Jeg averterte en GTI-R og en 200 SX, - sistnevnte gikk greit mens Sunny'n ble "sensurert". Men nok om det....
Småtten har vært passasjer i Audi RS2, Sunny GTI-R, 300 ZX Turbo, Supra Mk4, Hummer H2, Saab 9-5 Aero og Maserati Merak. Det er litt av en merittliste til en knott på 4 mnd...
Det første ordet han sa (og sier når vi kjører) er "Brrrrrrrrrrrrr" (billyd) så det spørs vel hva det blir av han...
Hehehe! snakk om arvelig belasta :D blir jo rent missunelig på poden ;)

#80249  av Qee

TurboKnut skrev:Det er vel egentlig få som vet hva en Sunny GTI-R er..
Har du en prisantydning på den ungen?

hehe, er redd min/mine barn kommer til og ha det meste som bruker en eller annen form for brenselstoff... =)

#80267  av Anders gullstein

spkstrp skrev:hehe.. NSK - de har sine definisjoner på "sportsbil" må vell bare la de få ha det :D

Den ae86 var jo faktisk feeeet :D er det hpi det også ?
Jess, er en HPI det også, men det er i skala 1/18, mens det vanligste ligger på 1/10. Vet Yokomo har en AE86 i skala 1/10 på driftserien sin. Mange tøffe kaross der :)

http://www.yokomousa.com/index3.htm

Fikk meg digital kamera til jul, så skal ta en liten fotosesjon på mine rc biler også :)
 #80280  av Maverick

Klarer ikke dy meg .. minstemann er bare 3mnd, men ingen tvil om at bil er tingen .. :)
Vedlegg
IMG_01632.jpg
IMG_01632.jpg (31.05 kiB) Vist 797 ganger

#80291  av spkstrp

Anders gullstein skrev:
Jess, er en HPI det også, men det er i skala 1/18, mens det vanligste ligger på 1/10.
Hm.. har en gammel kyosho "nostalgic".. regner med det er 1/10 ja