TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 4. Generasjon MR2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#7879  av Qvakk

tror karrieren min som tegner er over

#7883  av jumbo

Eller "Don't quit your day job" som man sier... :D

#7888  av Erlend

Fargen på den nye Supraen har vel litt å si... Men er enig i at det ligna endel. Nåværende Supra-revisjon var jo skikkelig original, håper Toyota fortsetter slik og forandrer litt her og der slik at ikke folk kan gå rundt og si at Supraen er Lamborghini-wannabe, slik som noen mener at MR2 er Ferrari-wannabe...

#7890  av tahustvedt

Det ser ut som om de har planer om å plassere motoren i riktig ende i hvertfall på den nye Supraen. :)

#7894  av chris

jumbo skrev:Hmm. Minnet ikke dette styggelig om den nyeste Lambourghinien? Mercielago eller hva den nå het... ("supraen" altså) :P
Jo, den var veldig lik Lamborghini Murcièlago, men det er nesten en blåkopi av den nye Lamborghini Gallardo.

#7896  av Erlend

Leste om Gallardoen i EVO... Den er fryktelig lik! Eneste er at Supraen ikke har så store luftinntak foran hjulbuene, også er den litt mer avrundet i formene, inkl. lyktene foran. Ellers er de helt like! Toyota MÅ endre denne...

#7897  av Qvakk

uhm. .. jo nå jeg ser på det nå... :\

Blir litt feil kanskje? :p

eller kan MR2 ha V12 istedet? :p

#7899  av @lpher

Det er en hel rekke Supra concepts som har surret rundt på nettet i en evighet nå...bli ikke forbauset om den ikke ligner disse karikaturene
i det hele tatt ;-)

Toyota har ikke for vane å slippe info om kommende biler,
om de ikke lekker info'n sjøl...og judging by the quality på disse
koseptbildene....så de er nok ikke signert toyota sjøl nei ;-)

@lpher

#7965  av MR2turbo

Jeg fant bilder av mrs revisjon-b.. :) det var jo ikke akkurat mk4, da.. men en mk3 med facelift :)
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#7970  av Erlend

Jeg posta disse bildene på forumet for et par måneder siden :wink:
Synes 2 revisjon ble fin med lakkert inntak og dypere leppe!

#7988  av MR2turbo

Erlend: hadde visst glemt det ;) ja, ja.. Da kom bildene fram igjen, da :)

#7997  av Erlend

Ikke noe galt med det :D Liker spesielt den som er lakkert hvit jeg....

#8048  av chris

Synes det ble ganske stor forskjell jeg, og mye mye penere