TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GODT NYTTÃ…R!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #79688  av The Doctor

Her er posten som jeg var helt sikker på at en annen skulle lage.. Men godt nyttår til alle Toyota fans og til alle dere som jeg kommer til å se i bakspeilet når "Street brawler's" er på plass.!!

Hilsen
The Doctor og mr.two(som ikke gidder å lage egen post!)

Gi gass Brhaaaaapp!!
Vedlegg
wallpaper_mcy_05_reed_6_1024.jpg
wallpaper_mcy_05_reed_6_1024.jpg (110.34 kiB) Vist 1533 ganger
Sist redigert av The Doctor den 01 jan 2005 02:14, redigert 1 gang totalt.

#79690  av Tor

Takk det samme :)

#79691  av GT_rider

Ja.. Godt Nytt Ã…r til dere alle sammen :D :D

Trodde alle var opptatt med å feire, og ikke poste noe her inne.

#79692  av bose

Godt nytt år ja.
ble ikke no fest på meg :cry:

#79693  av Tor

GT_rider skrev:Ja.. Godt Nytt Ã…r til dere alle sammen :D :D

Trodde alle var opptatt med å feire, og ikke poste noe her inne.
Alltid til TS-OGN forumet da. :) Jeg er sikkert her inne 10 ganger pr dag :)

#79695  av cameleon

Godt nyttår alle sammen. Takker til alle ts-ogn'ere her i trøndelag som jeg har hatt et kjempeflott år sammen med. Håper 2005 blir et like bra år!

Cameleon

#79697  av GT_rider

bose skrev:Godt nytt år ja.
ble ikke no fest på meg :cry:
Trur mange tok det med ro i år, pga av katastrofen i Asia. Virket slik her rundt Bergen. Mindre folk ute, og mindre fyrverkeri.
SÃ¥ du var nok ikke alene :)

#79711  av doffy

godt nyttår ja... kom hjem for en time siden, og virkelig nyyyyyyter toaster jeg har laget i d nye toastjernet mitt og drikker eplejuice og er gennerellt helt ødelagt ;)

#79726  av _speedy

Godt nyttår! :mrgreen:

#79730  av sw20

yesss godt nyttår folkens....... våkna nettopp e! :roll:

men men... no e det 5 mnd til gatebil på våler så no må vi få ut fingrane folkens.........hehe.. 8)

#79738  av @lpher

Happy new year til dere alle :D

Vi feira nyttår på Røros Hotell sammen med ett vennepar av oss...kurant opplegg egentlig....jæskla bra mat også :D

Sjefsredaktøren i Autofil var bla i samma selskapet også...og nei...jeg ble ikke 'overstadig' å fortalte ham 'en ting eller to' om bladet hans nei! LOL :D

Thomas Alsgård gifta seg i går deroppe også...så det var vi og kjendisene da :) Det gjør det jo forholdsvis enkelt å huske 'datoen' overfor kjærringa å gifte seg på nyttårsaften da! :D

@lpher

#79741  av sleeper

godt nytt år! :D

#79742  av Remi

godt nytt år ja.. våkna no for 10min sia temmelig redusert :cry:

#79747  av jan-erik

Godt Nytt Ã…r til alle

Måtte Toyota lansere noen tøffe nye modeller i 2005. F.eks nye modeller som begynner på C M eller S...

#79821  av Remi

jan-erik skrev:Godt Nytt Ã…r til alle

Måtte Toyota lansere noen tøffe nye modeller i 2005. F.eks nye modeller som begynner på C M eller S...
måkke glemme V for VOLTA :D