TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem er det som tramper pÃ¥ min bro -Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#79415  av chris

cameleon skrev: Jeg og en kompis fulgte etter ei stasjonsvogn EN gang før hehe. Var ikke store tingen, men vi ville bare sjekke hvor langt tid det tok før vedkommende gassa på eller noe i den duren. Vi endte opp i et nabolag på tyholt. Da hadde vi fulgt etter personen helt fra byåsen og gjennom byen :mrgreen:
Så da vedkommende parkerte bilen så kjørte vi rooooolig forbi gårdsplassen hans mens han kikket rooolig etter oss :mrgreen:

Jeg vet den var litt slem da, men måtte bare prøve hehe :lol:
haha! du har sett for mange filmer :P

#79430  av sw20

ehhhh...... gjorde det en gang.......

en kompis av meg som kjørte.. å e va vel 17 år eller noe..
han hadde da ein svart mercedes 124 med bra senking og sota vindu! 8)

sjikkelig mafia bil... fulgte bilen i ca 20 min... før bilen bak oss plutselig satt på blå lys... :oops:

stakkars dama som vi fulgte hadde blitt så redd at ho hadde ringt onkel blå...
så da blå lysa kom på og vi stoppa forsvant ho ganske fort..

kompisen min som kjørte måtte ut av bilen å forklare seg... tror han fikk bot og.. men sa aldri hvor høy den var.... :o

så stopp med dette mens leiken e god...

#79462  av GT_rider

Må nesten gjøres med folk en vet hvem er. Da helst med en ukjent bil. Viss dem gasser på, er det bare å ringe å spørre hvorfor de prøver å kjøre fra deg..

#79531  av cameleon

chris skrev:
cameleon skrev: Jeg og en kompis fulgte etter ei stasjonsvogn EN gang før hehe. Var ikke store tingen, men vi ville bare sjekke hvor langt tid det tok før vedkommende gassa på eller noe i den duren. Vi endte opp i et nabolag på tyholt. Da hadde vi fulgt etter personen helt fra byåsen og gjennom byen :mrgreen:
Så da vedkommende parkerte bilen så kjørte vi rooooolig forbi gårdsplassen hans mens han kikket rooolig etter oss :mrgreen:

Jeg vet den var litt slem da, men måtte bare prøve hehe :lol:
haha! du har sett for mange filmer :P
Jeg lever i San Andreas jeg vettu. voldelig by :roll: ..... Ligger å sniper på ei hore nå for å få råd til afro og noen gullsmykker :P

#79587  av @lpher

Slightly mer ontopic enn snittet her nå :D ....så har ikke mr2'en dukka opp igjen...så min teori om at den sto til opptining kan det absolutt være noe i :)

Så vi får ha øynene påne...å speide ettern :D

@lpher