TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TRD støtdempere.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #7952  av jensi

Noen som har noen tips til hvor jeg kan få kjøpt enkle justerbare støtdempere.
Har en hvit TRD justerbar demper som lekker olje.
Har sjekket med Fensport men de selger bare komplett kit.
Noen tips?
Er det noen som vet om Toyota forhandlere har noe slikt?

Jens

#7967  av Hobbes

fikk du bilen godkjent? Og hva ble vekta?

#7977  av CelicaTurbo

Toyota burde vel være i stand til å skaffe en enkel TRD demper til deg om de gidder å lete frem delenummeret? :)

#7994  av jensi

Ble litt tull med chasinummreret,det manglet endel siffer på det som er slått inn i "torpedoveggen".
Men har en kjenning som klarte å fikse det hos biltilsynet.

Vekt ble målt til 1290 kilo men 1/4 tank bensin så totalvekt uten fører ble 1335 kilo.
Greit nok det.
Fikk bare lite skilt bak på bilen ,prøvde å diskutere meg frem til lite fremme men det var helt umulig.
Han kjenningen min sa at de hadde fått mye klager for at de hadde vært litt for lett å få små skilt.ette var nå skjerpet inn.

Hobbes.Jeg skulle ha fått levert dekka til deg.
Kan du ringe/sende en melding dersom du er i verkstedet å skrur en kveld?
nr 45002524

Er bare vanvittig bra med. turbo.En helt annen bil.
Må se å få fatt i en ny demper slik at jeg kan montere på TRD fjærer/dempere igjenn.Nå ser det ut som om bilen går på tå: :wink:

Snakkes Hobbes.

#8001  av jumbo

Bra det flasket seg med motoren da. Var det ikke du som hadde litt trøbbel med den?

#8006  av jensi

Har ikke hatt noe problem med denne bilen.
Hadde en tidligere som brukte "litt" olje før jeg byttet stempel fjærer.
Da ble den veldig bra.
Har solgt denne og kjøpt en 91 mod.turbo.
Synst det er en helt annen bil.

Kjempe fornøyd så langt.
Jens

#8019  av CelicaTurbo

og på min bil hvor skiltrammen er for liten for standard skilt får jeg beskjed om at jeg ikke får noe annet skilt så lenge det sitter fast, samme hvordan det ser ut :shock:

jeje, prøve et annet biltilsyn men surt er det :?

#8031  av Hobbes

Hør med Toyparts. ang. støtdemper. Det var han som skaffet meg TRD foringene fra statene. Regner ned å ta en tur i garasjen i morgen kveld.