TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem er det som tramper pÃ¥ min bro -Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #78575  av @lpher

Dukka opp en sort mk2 mr2 (VF61xxx....hvilket betyr at den er registrert i sommer sånn cirka?) i "nabogarasjen" her i dag....noen her som vil vedkjenne seg denne? :)

Sort skinn og ATS felger var de eneste kjennetegna jeg fikk med meg i slengen...og ja...samt ett playboy-merke hengendes i speilet :D

Har ikke sett bilen i nabolaget før...så det er ikke utenkelig at den står der til tining :)

@lpher
Sist redigert av @lpher den 26 des 2004 20:13, redigert 1 gang totalt.

#78593  av GT_rider

Du får legge en lapp under viskeren der du ber vedkommende mede seg på døra di i morgen.
Så får dere slå av en lengre bilprat. Fin avveksling fra all julematen
Har du ikke slike ts-ogn visittkort? Mener jeg har lest ett sted at det finnes slike til medlemmene. Eller er jeg helt på vidda?

#78631  av Gjertsen

GT_rider skrev:Du får legge en lapp under viskeren der du ber vedkommende mede seg på døra di i morgen.
Så får dere slå av en lengre bilprat. Fin avveksling fra all julematen
Har du ikke slike ts-ogn visittkort? Mener jeg har lest ett sted at det finnes slike til medlemmene. Eller er jeg helt på vidda?
Mye mulig du er HELT på vidda. men ja det fins slike visittkort i pdf format eller hva det er. bare å printe ut og klippe til..

#78694  av @lpher

:D Joda, jeg har bestandig TS-OGN kort på meg jeg...men det hadde vært en busy uke på jobb...så jeg hadde ikke rukket å fått trykt opp nye :)

Men...fear not...jeg skal nok få levert over ett visittkort :D

@lpher

#78753  av cameleon

Du får gå ned å banke'n så han forstår hvem som er sjefen :P

#78821  av _speedy

cameleon skrev:Du får gå ned å banke'n så han forstår hvem som er sjefen :P
lololol

#79085  av KK-ma70

@lpher skrev::D Joda, jeg har bestandig TS-OGN kort på meg jeg...men det hadde vært en busy uke på jobb...så jeg hadde ikke rukket å fått trykt opp nye :)

Men...fear not...jeg skal nok få levert over ett visittkort :D

@lpher
Så kom deg på arbeid og trykk opp noen til meg :D
Du er jo så flink med lameneringsmaskinen :wink:

#79129  av @lpher

KK-ma70 skrev: Så kom deg på arbeid og trykk opp noen til meg :D
Du er jo så flink med lameneringsmaskinen :wink:
LOL :D Har fri jeg vettu...chris som "passer på" nå :D

@lpher

#79337  av Tor

chris skrev:jeg laminerer det som lamineres kan :lol:
Prøver iallefall :)

#79373  av chris

Tor skrev:
chris skrev:jeg laminerer det som lamineres kan :lol:
Prøver iallefall :)
bare kom hit, så skal jeg laminere deg også :mrgreen:

#79383  av cameleon

Om du er nysgjerrig vettu alf, så kan du ta en sånn liten mafiavri på han. følge etter han hvor han kjører og slik :P når han stopper til siden så kjører du litt lengre bak han og slår av lysene, og så når han starter igjen så starter du også :P :P

#79395  av _speedy

cameleon skrev:Om du er nysgjerrig vettu alf, så kan du ta en sånn liten mafiavri på han. følge etter han hvor han kjører og slik :P når han stopper til siden så kjører du litt lengre bak han og slår av lysene, og så når han starter igjen så starter du også :P :P
Hahahah! Genialt, snakker du av erfaring? :D

#79410  av cameleon

_speedy skrev:
cameleon skrev:Om du er nysgjerrig vettu alf, så kan du ta en sånn liten mafiavri på han. følge etter han hvor han kjører og slik :P når han stopper til siden så kjører du litt lengre bak han og slår av lysene, og så når han starter igjen så starter du også :P :P
Jeg og en kompis fulgte etter ei stasjonsvogn EN gang før hehe. Var ikke store tingen, men vi ville bare sjekke hvor langt tid det tok før vedkommende gassa på eller noe i den duren. Vi endte opp i et nabolag på tyholt. Da hadde vi fulgt etter personen helt fra byåsen og gjennom byen :mrgreen:
Så da vedkommende parkerte bilen så kjørte vi rooooolig forbi gårdsplassen hans mens han kikket rooolig etter oss :mrgreen:

Jeg vet den var litt slem da, men måtte bare prøve hehe :lol:

#79412  av _speedy

cameleon skrev:
_speedy skrev:
Jeg og en kompis fulgte etter ei stasjonsvogn EN gang før hehe. Var ikke store tingen, men vi ville bare sjekke hvor langt tid det tok før vedkommende gassa på eller noe i den duren. Vi endte opp i et nabolag på tyholt. Da hadde vi fulgt etter personen helt fra byåsen og gjennom byen :mrgreen:
Så da vedkommende parkerte bilen så kjørte vi rooooolig forbi gårdsplassen hans mens han kikket rooolig etter oss :mrgreen:

Jeg vet den var litt slem da, men måtte bare prøve hehe :lol:
Konge! Den må prøves en gang :D