TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Idol

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #79123  av RedCelica

Har dere ett idol? Isåfall, hvem?

#79132  av Mr2Nyter'n;p

Hmm... Chris Benoit i WWF Wrestling RAAW :!: :D :D Og såklart The Undertaker... Men.. Han skremmer meg :shock: :D
På bil-fronten må jeg faktisk si Henning Solberg... Han gir ikke opp selv om hele verdens rally fokus er på lillebroren som Henning faktisk lærte å kjøre :) Musikk-messig må jeg si Jørn Lande... Han rocker villt.. 8)

Edit: Eller heter det WWE? Hmm... Kanskje... Samma kan det være, det er rått :D

#79135  av RedCelica

Hehe, jaja.

Mine må være 2pac, Tom Savini, Lucio Fulci og Judas Priest for den bra musikken!

#79147  av @lpher

chris skrev:@lpher er mitt idol

:D :D :D
Hihihi :D Asskisser! :D

Hva er det du skal ha nå da? :D
Har foresten nettopp resofta pc'n...(helv...IDE-kort)...så jeg har ikke rukket å fiksa "noe" til deg..enda :D)

@lpher

#79154  av kennethx

@lpher skrev:

Har foresten nettopp resofta pc'n...(helv...IDE-kort)...så jeg har ikke rukket å fiksa "noe" til deg..enda :D)

@lpher
Do you know the difference between an asskisser and brownnoser?

Depth perception... :lol:

On topic: hmmm.....ingen....

#79155  av chris

@lpher skrev:

jeg? jeg vil da aldri ha noe som helst jeg vel? :D
@lpher skrev: Har foresten nettopp resofta pc'n...(helv...IDE-kort)...så jeg har ikke rukket å fiksa "noe" til deg..enda :D)

@lpher
damnit !! :P

#79179  av cameleon

Mine idoler er vel aqua-lene på toppen, Ricky Martin kommer rett under henne, og i midten kommer.. *trommevirvel* Magne Furuholmen. Kanskje sånn...jeg mener helt retorisk...på en måte, litt sånn shallow på en måte, liksom.. morten ja.. ja altså harket... morten harket ja. Liker han..eller på en måte...ja.. morten ja..

#79187  av Kebab gud

idol .. idol... idol....
Musikk: Johnny Cash .. vet ikke hvorfor .. liker bare fyren :P
Film: ingen rett og slett
Politikk: Bush Junior... kan ikke forda fyren.. men er jo litt å ikke vinne da han ikke hadde gjort noe og likevel vinne.. og så vinne etter å ha puttet sitt egent folk gjennom 4 år med helvete... imponerende
bil/motor: Eiji Toyoda .. ikke så mye pga merket .. men hva han gjorde med merket..
gikk fra å dra til detroit på 40-50 tallet for å lære til å ha folk fra detroit til å komme til Toyota city for å lære på 40år :P.
også det at han satt som boss fra 1933 til 1994 (det er lenge det)

#79190  av jumbo

Skavvi se.... Britney Spears? :lol:

#79193  av Mr2Nyter'n;p

Har ett idol til... Hege... Min kvinne... Hu er go' samma hva jeg utsetter henne for nesten :D

#79272  av kaimagne

Ford Fairlane/Andrew Dice Clay: "Some people play hard to get.... I play hard to want!"

Har sett den filmen snart 50 ganger nå... :mrgreen:

#79365  av Ã¸xseth

Da må mitt ideol vær pappa