TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor skal vi nÃ¥ fÃ¥ tak i siste Pimp My Ride Episode?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#77996  av RedCelica

Er du virkelig så dårlig i engelsk? Huff.

Ja, greit at dere vil ha alle episodene, men bare vent til alle kommer på dvd - er ikke så dyrt.

#78031  av Master

Ã… herregud for en genial episode den siste av Top Gear var!!! Anbefales sterkt! Alt var som vanlig helt enormt bra filmet/redigert.

Handler om bl.a:

-Race mellom offentlig transport vs. Ferrari 612(!) fra England til Alpene i Sveits
-The Stig kjører Renault F1 på Top Gear bana!
-Lillehammer: Henning Solberg kjører en rallyrigga Evo 7(?) mot det norske Bod Sled laget på 2km lang løype.

+++

last ned her: http://gear.viper007bond.com/getfile.ph ... ia=torrent

#78103  av chris

RedCelica skrev:Er du virkelig så dårlig i engelsk? Huff.

Ja, greit at dere vil ha alle episodene, men bare vent til alle kommer på dvd - er ikke så dyrt.
kommer pimp my ride på dvd da? og når kommer det i så fall til norge tror du? i 2019 ? er det noe jeg ville betalt for å ha på dvd? nei.

når det gjelder top gear, så kommer det ikke på dvd, så er litt vanskelig å vente på dvd. enig? jeg kan ikke si jeg har dårlig samvittighet for å laste ned tv episoder fra kanaler jeg ikke har heller :)

#78104  av chris

Master skrev:Ã… herregud for en genial episode den siste av Top Gear var!!! Anbefales sterkt! Alt var som vanlig helt enormt bra filmet/redigert.

Handler om bl.a:

-Race mellom offentlig transport vs. Ferrari 612(!) fra England til Alpene i Sveits
-The Stig kjører Renault F1 på Top Gear bana!
-Lillehammer: Henning Solberg kjører en rallyrigga Evo 7(?) mot det norske Bod Sled laget på 2km lang løype.

+++

last ned her: http://gear.viper007bond.com/getfile.ph ... ia=torrent
det "EVO vs bobsleigh" innslaget var kult :D så litt skremt ut han James som satt på med Henning. "you can't drive this fast on ice??" :P

de har en gang tidligere også hatt sånn "offentlig transport vs bil" på top gear. da kjørte Jeremy en Aston Martin DB9, og de to andre skulle ta tog, førstemann til sørkysten av Frankrike.

må bare gi stor honnør til BBC's kameradudes.. de KAN filming. helt utrolig å se hvordan de klarer å fokusere på detaljer og filme biler "in action". er stor nedtur å se autofil etterpå ja..

#78148  av Master

Autofil? Hva er det? :lol:

#78171  av DannyBoy

Bra episode ja! :P
Synstes det var litt artig når de testa MR2 MK1 mot MK3 jeg :)

#78317  av sw20

Nei... prøvde bare å skrive sann at du forstod....
men bomma vel kansje på stilen..... 8)
Vedlegg
meg-sommeren-03(redcalica).jpg
meg-sommeren-03(redcalica).jpg (8.24 kiB) Vist 795 ganger

#78355  av RedCelica

Bare fordi jeg er en skikkelig tøffing! Hehe, det bildet er det vel ikke noe galt med?