TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• OFF TOPIC: Kupevolum i en '97-98 Corolla?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #7765  av jumbo

Jeg trenger å finne ut anslagsvis kupevolum i en 97/98 modell, 5-dørs corolla. Noen ideer?

#7776  av CelicaTurbo

anslagsvis? øh.. mål deg frem til en ca boks og regn volum av den?

eller sjekk på http://www.finn.no for de har liste over tekniske spesifikasjoner på bruktbiler men kanskje de ikke har kupevolum..

#7778  av chris

uhm.. ikke at jeg har noe med det, men hvorfor skal du vite det? bare ren nysgjerrighet :)

#7796  av jumbo

Hehe, visste det spørsmålet kom...

Vel, det dreier seg om en aldri så liten "practical" mot en arbeidskollega, som nå tilfeldigvis har en sort 98 Corolla, MED takluke...

Det skal sendes bestilling av X kubikkmeter pakkeskum i løpet av uka, resten kan du vel tenke deg selv... :twisted: :twisted: :twisted:

#7798  av Erlend

Hvis du har tilgang til bilen, så har du tilgang til hanskerommet, ergo håndboka. Skulle nå tro at det sto noe der...

Den spøken høres fet ut! Lykke til :twisted:

#7802  av chris

hva med å bare ringe Toyota Norge? :)

Hørtes forresten tøft ut ;) :twisted:

#7819  av jumbo

Vel, det hele skal fanges på film, og ikke minst når eieren oppdager det! Er vel en liten mulighet for at filmen annonseres her i sin tid. :twisted:

#7874  av MR2turbo

hehehe.. høres morro ut! jeg en kamerat fyllte opp garderobeskapet til en kollega en gang med sånn pakke-chips, det var artig det når han gikk for å skifte, ja :mrgreen: