TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 4. Generasjon MR2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #7748  av Qvakk

Snart må det bli snakk om 4. Generasjon .. har noen hørt om hvordan den blir? eller har NOEN form for detaljer?

Ettersom 3. Generasjon er noen år nå.. må man jo tenke på 4. , kanskje også 5. Gen ..

1.Gen var liten og "Firkantet"
2. var Stor og "rund"
3. Gen er Liten OG rund ...
4. ?? , blir det blandig av en lik 2.Gen med noe kanter? som Celica Generasjon 7 ?

Isåfall .. håper jeg den blir RÅ!!! .. noen som er flinke tegnere?
Så begynn å Tegn! :p
kanskje noen har en liten clue .. :p

#7750  av Goose

Toyota kjører på 5 års siklus og verken Celica eller mr2 blir ikke byttet ut før 2005.

#7756  av chris

Jeg vil tro de har design og idèene klare.. men såklart vil de ikke ut med noe nå. blir vel på en eller annen bilmesse i 2004, kan jeg tenke meg

#7767  av Qvakk

men har noen en liten anelse hva det kan komme da?

noen som melder seg frivillig som spion? kalle det for MR2 istedet for 007 kanskje? .. :p

#7790  av @lpher

Goose skrev:Toyota kjører på 5 års siklus og verken Celica eller mr2 blir ikke byttet ut før 2005.
Tja men de har ikke vært like konsekvense på sportsbilene sine da:

Celica
mk4 - 86-89
mk5 - 90-93
mk6 - 94-99

Mr2
mk1 - 86-89
mk2 - 90-98 (?)

Supra
mk3 - 87-93
mk4 - 93-98 (93-02 i japan)

@lpher

#7791  av tahustvedt

Jeg har fått tak i (hemmelige) konsepttegninger til MK4 gjennom mine (hemmelige) kontakter hos Toyota!

Syns det ser veldig lovende ut:
Bilde

;)

#7794  av jumbo

LOL

Good work! :roll:

#7797  av Erlend

Ooh, MR2 Turbo GT 2005 ser bra ut! Fett at de får tilbake dobbelt-fargene!

Er revehalen ekstrautstyr?

#7801  av chris

De skulle visstnok endelig levere revehale som standardutstyr. Litt nostalgisk hekk kanskje? :D
Synd de dropper både t-tak og cab, og går for lukket løsning med takluke.

#7822  av CelicaTurbo

hehe, genialt :)

#7868  av Qvakk

hehehe...

Vel jeg driver å tegner nå .. Først for hånd ,, så på Maskinen.. ( bare maskinen klare å Generere frem Bilen til ferdig tilstand når jobben er gjort :\

men Lukket løsning med Takluke ser jo bra ut ja.. men er veldig hærlig med T-tak da :o

#7869  av Qvakk

ser ut som min "Secret MR2-05-Qedition blir har en kantet Form som en Celica ,.. ligner kanskje mer en Evo . :wink: , *faen .. *forandre**

#7875  av MR2turbo

Jeg er ikke så god med sånt spion virksomhet, så det eneste jeg fikk tak i var Supra mk5 :) Hva syns du om den @lpher?

Bilde

#7877  av Qvakk

Jeg prøvde meg .. . . :\

Ser at jeg har MYe igjen å lære ... ved å tegne på pc.. :|

uhm.. fikke jeg ikke med de to første? :|
Vedlegg
Stage3
Stage3
stage3.jpg (37.12 kiB) Vist 1595 ganger
Stage4
Stage4
stage4.jpg (20.57 kiB) Vist 1595 ganger
Stage5
Stage5
stage5.jpg (22.66 kiB) Vist 1595 ganger

#7878  av jumbo

Hmm. Minnet ikke dette styggelig om den nyeste Lambourghinien? Mercielago eller hva den nå het... ("supraen" altså) :P