TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• RÃ¥kjørere ?.... nÃ¥ er det bare Ã¥ pakke inn Ã¥rene ..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#77918  av sleeper

hm... vet a de har noen imprezaer men viste ikke om noen gtr?? hvor går de da??

#77943  av Rallar

Mr2Nyter'n;p skrev:Pfft... Går biljakta over 10mil må jo Lamboen inn for storservice eller no.. HVIS den overlever en "langtur" da.. :lol:

Hehe du har jo et godt poeng der.

litt of topic er det ikke audi som eier lamborghini nå?

#77947  av spkstrp

Rallar skrev:

Ja og det kan man se på designet.. spør du meg i afall ;)

#78002  av Anders gullstein

Stemmer det. Audi har en finger med i Lambourgini. BÃ¥de Gallardo og Murcelago har 4WD. Dette er nok en meget potent sportsbil med et nydelig utseende. Ser ikke noe likhetstrekk ved utseende mellom Lambo og Audi. Mens TT'n er rund som ei kule, har Lambo'n fine skarpe kanter.

#78025  av Tor

Er en Impreza Turbo i Tromsø som sivil bil, bruker den nesten aldri.

#78106  av chris

spkstrp skrev:
Rallar skrev:

Ja og det kan man se på designet.. spør du meg i afall ;)
yepp.. og aller værst er det innvendig.. Lambo's nye "audi-interiør" er ikke spesielt tiltrekkenede spør dere meg..
De sier jo det at de nye Lamboene ikke lenger er superbiler, men fullblods sportsbiler (nedgradering..). Råeste lamboen i mine øyne er Diablo, selv om de nye sikkert er lettere å kjøre og mer holdbare osv..
Sist redigert av chris den 23 des 2004 09:25, redigert 1 gang totalt.

#78107  av chris

Tor skrev:Er en Impreza Turbo i Tromsø som sivil bil, bruker den nesten aldri.
WRX STi'en her i trondheim har jeg inntrykk av at brukes nesten alltid. utenom når de ligger på taket og kaver.. :twisted:

#78263  av sleeper

chris skrev:
WRX STi'en her i trondheim har jeg inntrykk av at brukes nesten alltid. utenom når de ligger på taket og kaver.. :twisted:
hehe.... hadde vært kult hvis vi fikk se noen bilder av det... :D

#78902  av chris

sleeper skrev:
chris skrev:
hehe.... hadde vært kult hvis vi fikk se noen bilder av det... :D
vet ikke om det eksisterer noen bilder av de opptil flere tak-kjøringene de har hatt.. utenom i politiets arkiver :P

#79066  av KK-ma70

Fatter ikke hvordan de klarte å flippe rundt på taket... Går ikke de på et X-tra kurs i utrykning o.l. da? Skulle ha fått seg bot for uaktsom kjøring!!! :D

#79119  av chris

KK-ma70 skrev:Fatter ikke hvordan de klarte å flippe rundt på taket... Går ikke de på et X-tra kurs i utrykning o.l. da? Skulle ha fått seg bot for uaktsom kjøring!!! :D
jo, de har gått på sånn kjøretrening i regi av Subaru ja.. det sier vel egentlig hvor udugelig de sjåførene i purkbilene er det ;)

#79232  av sleeper

ikke for og beskytte purken her, men det er fort gjort og havne på taket når man blir litt inspirert og egentlig ikke er noen rallymester (bare trur det)

#79289  av chris

sleeper skrev:ikke for og beskytte purken her, men det er fort gjort og havne på taket når man blir litt inspirert og egentlig ikke er noen rallymester (bare trur det)
det er ikke spesielt fort gjort på 6 felts motorvei nei :P

#79324  av Tor

Kjenner en i Tromsø som taka sin Impreza Turbo i et boligefelt :) Ikke noen som er umulig :)

#79357  av cameleon

chris skrev:
sleeper skrev:ikke for og beskytte purken her, men det er fort gjort og havne på taket når man blir litt inspirert og egentlig ikke er noen rallymester (bare trur det)
det er ikke spesielt fort gjort på 6 felts motorvei nei :P
Er det vel. Bare se på amrikanske filmer det. i en film med steven segal så eksploderte jo bilene i ett kjør, samt at bilene snurret mange ganger rundt før de landet på taket.