TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Seriøst??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#77861  av Erlend

Håper ikke det kommer noen newbies her nå og tar postene for god fisk :mrgreen:

Men seriøst - aner ikke hva som er fordelen med nytt oljelokk. Har faktisk lest noen steder at det tåler mer, slik at hvis oljetrykket stiger noe grassat, så flyr ikke lokket gjennom panseret ditt og du slipper at motoren skjærer seg pga tap av oljetrykk :P Men...tar ikke det for helt god fisk jeg altså :)

#77888  av cameleon

Erlend skrev:Håper ikke det kommer noen newbies her nå og tar postene for god fisk :mrgreen:

Men seriøst - aner ikke hva som er fordelen med nytt oljelokk. Har faktisk lest noen steder at det tåler mer, slik at hvis oljetrykket stiger noe grassat, så flyr ikke lokket gjennom panseret ditt og du slipper at motoren skjærer seg pga tap av oljetrykk :P Men...tar ikke det for helt god fisk jeg altså :)
Den fisken der har nok ligget å duppet i vannoverflata den siste tiden ja :mrgreen:

#77912  av sleeper

hvis jeg skal være helt seriøs her (vanskelig når samtaletemaet er et olje lokk til 750kr) så vet jeg jo at TRD radiator lokket ikke åpner like tidlig som det orginale slik at det tåler mer trykk og dermed øker kokepunktet på vannet...men ser liksom ikke at dette er saken på oljelokket...

#78406  av Kjelliken

:shock: men får jo de der til en tidel av den prisen på e-bay da.. 70 kr er jo kansje ålreit liksom men 700+ alt for mye
:wink:

#78424  av sleeper

etter som jeg forsto det så fikk du ikke en ekte en til 70kr, bare en fake greie....!?