TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen bilder ifra treffet 19 desember

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #77559  av GT4 CS

Vi var 3 biler som møtte. Jumbo i sin MR2 Turbo, kaimagne i sin Celica T-SPORT og GT4 CS i sin Celica GT4 cs, Neemi var for dagen forsetepynt i min bil :)
Ble desverre litt rar kvalitet på noen av bildene, derfor kun 3 bilder som legges ut.
Og videofilm fra Leiraveien raceday kommer senere pga pålagt redigering :lol:
Vedlegg
3 fete biler 3.jpg
3 fete biler 3.jpg (158.73 kiB) Vist 606 ganger
3 fete biler 2.jpg
3 fete biler 2.jpg (172.15 kiB) Vist 622 ganger
3 fete biler.jpg
3 fete biler.jpg (163.59 kiB) Vist 602 ganger

#77802  av Tor

Pene biler da :) GT4 CS, åssen grøftelys er det du har?

#77823  av GT4 CS

De er handlet inn på :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Du vet det stedet man ikke handler på, er de runde lyktene. Funker helt greit.

#77831  av kaimagne

ETA på filmen er...? Gleder meg fælt til å se den!! :) :) :)

ETA=Estimated Time of Arrival

#77836  av jumbo

Deler ikke helt forventningene dine Kai :evil:

#77838  av kaimagne

Såvist jeg husker, ligger du først i "køen" hele tiden. Betyr det rett og slett at bilen din går for sakte, tro? ;)

#77842  av GT4 CS

Filmen ligger på maskina mi, har ikke fått redigert noe enda, er på ca 210mb. Har litt problemer med internett for tiden, datan logger seg av til tider, ellers kunne man bare overført på msn så lenge. :)
Jumbo har hovedrollen i filmen han da :)

#77935  av Fredrik

jumbo skrev:Deler ikke helt forventningene dine Kai :evil:
Noen flauser ute å går her? :P

#77953  av kaimagne

Vi får se hva som kan dukke opp av filmer og screenshots... ;) Det kan vel hende at driftinga ble litt drøy for de på treffet som hadde bakhjulsdrevet bil... Hvis du er en jækel på eliminasjonsmetoden, så kan det hende du konkluderer riktig. :lol:

#78005  av spkstrp

hehe.. pr definisjon, eliminerer det 4wd også? :P

#78007  av jumbo

Kjeften din, Kai :P

#78052  av Tor

Kom med film :) GT4 CS, vi hadde en deal på den fjellkjøringsfilmen din også :) Venter i spenning her.

#78059  av RedCelica

Er det treff i Stavanger, eller ihvertfall rogaland noen gang?

#78061  av GT4 CS

Vil du virkelig se en carlos bli misshandlet på smale øde fjellveier med sliten asfalt Tor :D Har rett og slett glemt hele den greia, fått det redigerings programmet. Men skjønner mindre av det. Venter på et enklere hehe.

Alle lå vi vel sidelengs og harvet gummi på høyt turtall i god svingen, men han jumbo tok en helt ut. Vil ikke kalle det flause akkurat 8)

#78161  av jumbo

Nah, den første runden var rimelig perfekt, men ble hakket for feig når du var bak med kamera. Første sladden (dere skjønner tegninga, hehe) ble litt for snill så jeg klaret ikke holde'n gjennom hele svingen. Tenkte at ... det er jo masse sving igjen, så vi har da tid til en til, hehe. Og skulle jo ikke gjøre samme feil igjen, så da tar man i da :P Greit at jg ga meg når jeg gjorde, hadde blitt rimelig hårete å treffe mellom den midtrabatten, spesielt ettersom det er fartsdump der også :roll: