TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød MR2 MK2 Elverum

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #77272  av The Doctor

Jeg og en kompis var på tur til Støten fredag kveld... Stoppa for en liten mat bit på Jafsen i elverum, tror det er på en esso stasjon.. Da kom det en Rød MR2 mk2 innom stasjonen med TS-ogn merke på ruta.. kjørte avgårde med en gang.........

#77296  av Dalan

:D

Det var nok meg ja!
Hasta bare innom, og snudde..
Kjørte ikke MR2 som jeg så?

#77486  av The Doctor

Nei jeg hadde ikke MR2 da gitt.. Da skulle jeg nok fleska etter deg.. Kjørte crossbilen(varebil)

#77487  av Dalan

The Doctor skrev:Nei jeg hadde ikke MR2 da gitt.. Da skulle jeg nok fleska etter deg.. Kjørte crossbilen(varebil)
Hehe, hadde nok sluppet å flesket etter meg da, da hadde jeg blitt så nysgjerrig at jeg ikke hadde dratt med en gang :D

#77502  av The Doctor

ja kanksje sant det.......... 8) :D

#77572  av Phantom3D

kommer til å se en del til min røde mk1 der, når jeg er i rena leir. Fler toyotafolk derfra el?

#77573  av Dalan

Phantom3D skrev:kommer til å se en del til min røde mk1 der, når jeg er i rena leir. Fler toyotafolk derfra el?
Meg, jsle og en til jeg ikke vet helt hvem er som har MR2 mk2, og Insainz som har Celica Carlos Sainz, ellers er det lite gromme Toyota'er her.
Jo også er det jo en Supra mk4 da :P