TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japan Power !

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#76532  av Erlend

Synes sånne biler skulle vært street legal her i Norge jeg :) De motorene...det er drømmemotorer! Det er sånt man kanskje får se en gang på ordentlig i livet hvis man er heldig :)

#76570  av GT4 CS

LilleGud skrev:
GT4 CS skrev:Me like skyline :D
Han lillegud finner bra bilder han :D
hehe.. takk takk.

jeg har MYE mer. men av naturlige årsaker så er det meste av (sikkelige biler) nissan, men overlever dere så kan jeg godt poste det også 8)
Bare og poste i vei for meg :D

#76574  av LilleGud

trykk på bildene i linken for å få dem større:

http://www.apexjapan.com/news/d1_apexjapan/d1_01.html

her også:

Bilde

http://www.urbanracer.com/articles/anmviewer.asp?a=682
Vedlegg
DSCN2892.jpg
DSCN2892.jpg (66.66 kiB) Vist 1460 ganger
Sist redigert av LilleGud den 15 des 2004 08:20, redigert 4 ganger totalt.

#76575  av GT4 CS

Her lukter det sommer og svidd gummi :D

#76684  av Anders gullstein

spkstrp skrev:hm.. og hvit er fremdeles den mest populære fargen i japan :D Masse snacks der...
Sant nok, synes det er en kul farge jeg. Gir skikkelig race look, synd den er så undervurdert i Norge (litt på moten å ikke like hvit her slik jeg ser det). Sier det ikke bare fordi min er hvit da vel å merke :wink:

#76750  av Erlend

Hvitt er pent det, hvis det er på en ordentlig velholdt bil, og helst på en litt sportslig en :) Gir et skikkelig racing-preg! Synd at de eneste hvite bilene i Norge er varebiler og gamle Ford Sierraer... Det er vel noe av grunnen til at det ikke er så populært... Det er jo også lett for at bilene ruster her i landet, og hvit bil og rust er utrolig stygt!!

Jeg begynner å bli utrolig lei alle de generelle "trygge" bilene folk kjører, virker som Ola Nordmann ikke vil skille seg ut i det hele tatt.. For hva kjøper folk når de har en del penger? Jo, den bilen alle andre kjøper! Og helst i sølv :P Kjempekjedelig...

#76821  av Anders gullstein

Sant som Erlend sier. Hvis en hvit bil skla være fin, må den være ren og pen. Men så ser det reint ut når den er nyvaska da, ingen fare for at en overser asfaltflekker og liknende :wink:

#76863  av Ruff Raider

:shock: sinnsyk fete biler dette da. Japsebiler ruler... :wink:

#77180  av Erlend

S14 er jammen meg tøff bil! Passer den J-spec F&F-stilen veldig bra :)

#77188  av Kebab gud

er faktisk ikke en eneste s14 i hele tråden :P
så jeg regner med at du mener s15 som det er mange av :P

#77192  av Erlend

Hm... kan stemme det ja :oops: