TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Snart nyttÃ¥rsaften, men pass pÃ¥, don't be a jackass!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#76613  av Kjelliken

:shock: Han har nok vært sår i ræven før den karen der.. bare ikke så sår hehehe UNFUCING BELIVEBAL.......!!!! :shock:

#76662  av Erlend

Enkelt og greit - fyll og fyrverkeri = No Go!

#76866  av Gjertsen

sleeper skrev:Folk får så mange UTRULIGE ideer når de er fulle....
Det der er tatt fra Jackass the movie da. Steve O festa rakett i ræva og fyra av. gikk jo bra, men de var en smule mindre. tilogme så festa han raketten med tau i pikken. fikk dratt snoppen litt der ja.

En ting var jo positivt med denne saken da. Kor ble det av bushen i ræva??
Jo det kan dere lure på. den ble nok GODT brent :lol: :lol:
Så nye shavinga av homofile barnerumper er løsningen ett stykk vodka, ett stykk rakett, ett stykk lighter. bruk fantasien så ordner ting seg. :mrgreen:

#76871  av sleeper

hm... er det virkelig possitivt at bushen i ræva blir borte???(får liksom ikke det til og stemme :shock: )

#76881  av Gjertsen

sleeper skrev:hm... er det virkelig possitivt at bushen i ræva blir borte???(får liksom ikke det til og stemme :shock: )
Slepper jo lugginga når du driter da samt må ærlig si at det ser litt bedre ut uten mye hår i ræva enn med en hel skog.
min mening rektignok. ikke at jeg shaver ræva.

#76904  av sleeper

kan se meg enig det på jenter....
men jeg har faktisk ikke noe prob med lugging... :D :wink:

#77063  av Mr2Nyter'n;p

sleeper skrev:kan se meg enig det på jenter....
men jeg har faktisk ikke noe prob med lugging... :D :wink:
Synes det er kjekt å kunne "veie" avfallet før det forlater meg, jeg... I vitenskapens navn :P

#77079  av cameleon

spkstrp skrev:
cameleon skrev:Må være noe jævlig pinlig å svare på hva grunnen er til at han ikke klarer å gå samt sette seg skikkelig når venner og slik spør da :P ...Neei...du skjønner det at.. :P
Tror nesten jeg heller hadde gått for homo versjonen :lol:
I dette tilfellet så tror jeg nok det hadde vært greiere ja :lol:
Må evt ha stått på noe inni granskauen da siden halve ræva var blitt svidd av :P
Utrykket "jeg skal knulle deg så det lukter svidd" er jo i såfall rett og bruke da hehe :mrgreen: