TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem er den skyldige mon tro :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #76564  av Tor

Hvem eier denne her da? :lol:
Vedlegg
celica_001.jpg
celica_001.jpg (34.19 kiB) Vist 691 ganger

#76576  av kennethx

Ikke meg....men han bor kansje ikke så langt unna :)

#76597  av Amund

melder den skyldige badeballen seg snart?
? :roll:

#76598  av Dalan

Amund skrev:melder den skyldige badeballen seg snart?
? :roll:
Eller er han ute og kjører buss? :D
(..er det ikke han a..?) :P

#76611  av Kjelliken

:shock: oki jeg sier meg skyldig det er nok min bil og jeg som har tatt bildet noe en lurer på??? så forresten ikke denne posten før nå... :roll: :wink:

#76686  av Anders gullstein

Noe sier meg at dette er tatt ifra Rudskogen Gatebiltreffet i år :) . Fikk bruk for firehjulsdrifta di da :wink:

#76710  av ErikG

Var der jeg også. Deilig med 4x4. Da hjelper det ikke å ha grenseløst mye power. Bare lo jeg når jeg bare tusla forbi alle med bak eller feilhjulstrekk som stod å spant.

#76922  av Kjelliken

:D hehe morsomt og se flere biler stå fast der gitt vi bare cruiste forbi i søla hehe.. mange mesunnelige blikk der ja hehe.. må legge til hadde ikke mye lyst til å ta bilen ut i den søla der sånn egentlig. :roll:

#76943  av funkes

ErikG skrev:Var der jeg også. Deilig med 4x4. Da hjelper det ikke å ha grenseløst mye power. Bare lo jeg når jeg bare tusla forbi alle med bak eller feilhjulstrekk som stod å spant.
Kjørte bakhjulstrekker jeg og det gikk fint. Fordi vi lå på rolig-campen inne på området, og ikke nedpå det gjørmehølet dere var nedpå :D

#77051  av Tor

Syntes iallefall bildet var litt fengende jeg :) GT4 mitt i søla :)

#77076  av Kjelliken

:D takk for det men den ser no ganske ren ut i forhold til bilene rundt denne hehe kan se om jeg får lagt ut et bilde av en som stod like ved :roll: