TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• de kjørte %##" av meg!!!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#76593  av henningl

Behovet for å bevise noe forsvinner liksom en god del når man har over 200 hester..

Har opplevd akkurat det samme selv.. kjørt gjennom et knølete tettsted for så å bli blåst forbi av 2 rånere i 60-sonen ut fra plassen.. jeg så dem stod og glana som faen på den lokale bensinstasjonen så jeg regnet igrunn med at dem ville komme..

Dem var sikkert veldig stolte av seg selv etterpå :lol:

#76596  av Dalan

Har man en kjapp bil forsvinner litt av behovet for å "måtte" vise at den går fort..

Kjørte gjennom et knølete sted en gang, det tok nøyaktig 30 sek fra jeg kjørte ut fra Esso'n der til det lå en rosa volvo 240 oppi rompa på meg..
Da syns jeg det er vel så artig å bremse litt hardt jeg.. :P

#76638  av FireWalk

henningl skrev:Behovet for å bevise noe forsvinner liksom en god del når man har over 200 hester..

Har opplevd akkurat det samme selv.. kjørt gjennom et knølete tettsted for så å bli blåst forbi av 2 rånere i 60-sonen ut fra plassen.. jeg så dem stod og glana som faen på den lokale bensinstasjonen så jeg regnet igrunn med at dem ville komme..

Dem var sikkert veldig stolte av seg selv etterpå :lol:
Helt enig her! Jeg vet selv jeg knekker dem om jeg vil, og det vet de himla godt selv også. De vil vel "teste" bilen sin opp mot min da når de kommer opp på siden. For å se hvordan aksen dens er i forhold til min. Ved å la være å gi på gir jeg dem ikke tilfredstillelsen av å finne det ut... så kan de bare ha det så godt :wink:

Syntes det er litt artig å ligge å cruise i80 der det er 80 jeg.. også kan folk få glo og stirre så mye de vil, vel vitende om at den bilen der kan de riktig nok kjøre forbi, men vil aldri kunne greie å kjøre ifra...

#76660  av Erlend

FireWalk skrev: Syntes det er litt artig å ligge å cruise i80 der det er 80 jeg.. også kan folk få glo og stirre så mye de vil, vel vitende om at den bilen der kan de riktig nok kjøre forbi, men vil aldri kunne greie å kjøre ifra...
Helt enig :) Folk kan kjøre forbi så mye de vil, men de vet inderlig godt at de ikke kan kjøre ifra, når alt kommer til alt ;)

#76663  av Mr2 Mk2

problemet med Mk1 er at du kan ingen av delene,for den ser ut som den går godt,men går som en bøtte med drit.Bare å slippe forbi for om man gasser eller cruiser er det fint liten forskjell...

#76706  av 2fastgt4

:D du jostein,du høres ut som en som har lyst på ny bil :!: :D

#76720  av spkstrp

hehe.. ja det er litt problemet med mk1 :) "alle" vet at den ikke har noe hk, men den prøver å se fet ut :) hisser på seg mange "bensinstasjonstullinger" med den kombinasjonen... :roll:
Edit: neste bil blir en corvette med automat fra slutten av 70 tallet, ingenting går dårligere enn det... men fader så deilig lyd.. hehe... :) så kan folk få yppe så mye de vill... :P

#76733  av sindrejl

2fastgt4 skrev::D du jostein,du høres ut som en som har lyst på ny bil :!: :D
he's not the only one.. eventuellt fikse motor så den faktisk ikke bare ser ut som den går bra, men den gjør det også :P

#76737  av cameleon

Den morsomste opplevelsen jeg har hatt angående forbipasseringer, var den sommeren jeg var 16 og på besøk i usa. Det var min første "sittepåprøvetur" i en Diablo VT.

Husker så utrolig godt det lange fine strekket i overland park KS, der vi rett og slett ble forbikjørt av noen ungdommer som hadde en nyere utgave av en mustang cab. husker så godt gata der det var rett frem og tre lyskryss hvor de i mustangen kjørte alt de hadde de to første lyskryssa mens vi kjørete roooolig. På det siste lyskrysset så tok søskenbarnet mitt ned vinduet og gliste til de, mens han rusa motoren på italieneren noe så inni hampen grovt at jeg fikk gåsehud :lol:
Omdreiningsnåla lå på høyt turtal og på grønt lys så....WROOOOOOOOOOOOOOOM :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#76747  av Erlend

cameleon skrev:Den morsomste opplevelsen jeg har hatt angående forbipasseringer, var den sommeren jeg var 16 og på besøk i usa. Det var min første "sittepåprøvetur" i en Diablo VT.

Husker så utrolig godt det lange fine strekket i overland park KS, der vi rett og slett ble forbikjørt av noen ungdommer som hadde en nyere utgave av en mustang cab. husker så godt gata der det var rett frem og tre lyskryss hvor de i mustangen kjørte alt de hadde de to første lyskryssa mens vi kjørete roooolig. På det siste lyskrysset så tok søskenbarnet mitt ned vinduet og gliste til de, mens han rusa motoren på italieneren noe så inni hampen grovt at jeg fikk gåsehud :lol:
Omdreiningsnåla lå på høyt turtal og på grønt lys så....WROOOOOOOOOOOOOOOM :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja, det husker jeg også når jeg gjorde :mrgreen: Bilde

#76887  av lexusmann

Jeg trenger ikke bevise noe jeg heller...driver ikke å bålkjører hele tia, men her i sommer skulle jeg fra Sandnes til Stavanger, og på motorveien var det noen tullinger i bmw 3-serie som yppa og som jeg bare MÅTTE sette på plass!!!! Hadde vel 180 til slutt og da så jeg ikke no mer til de....hehe :D

#76907  av jumbo

Har en grisetrimma C-klasse her i omegn som rånebanka meg en tur fra Mjøndalen til Kongsberg for noen måneder siden... Om jeg ser ham igjen, spørs det om jeg ikke får lære ham en ting eller to dersom forholdene tillater det.

Ellers er det som mange sier, like moro å bare cruise, vel vitende om at man stort sett kjører ræva av alt man ser av andre biler, spesielt de som ypper seg.

#76961  av sw20

hehe... har en litt flau en... var på tur her en dag.. og skulle til å kjøre forbi noe som såg ut som en gammel opel kadett.... var fin i lakken og krommen var også fin... inni satt det noe e trodde var en gammel mann med hatt... så e sa til dama se så fint holt bilen til gamlingen e da... rart at den har prøveskilt...

så e la jo ut e og da e var oppe på sida snudde e me for å se gammern.. men det satt der en i ca 30 åra og gliste... akkurat da skifta dama sang på mp3 spilleren.. (og det tar jo lit tid) akkurat nokk tid til å høre eit brøl og eit hinsides pofffsss for så å se at opelen forsvant forran ei sky av røyk og to svarte spor... domt e ikke la merke til det 3 eller 4" toms ende røret litt før e la ut...
... var 60 til hundre og nils på no time på den gamle bilen....

blei sittende gjen med ein litt flau følelse i magen... :oops: så ikkje si ditte til noen...

#76966  av FireWalk

sw20 skrev:hehe... har en litt flau en... var på tur her en dag.. og skulle til å kjøre forbi noe som såg ut som en gammel opel kadett.... var fin i lakken og krommen var også fin... inni satt det noe e trodde var en gammel mann med hatt... så e sa til dama se så fint holt bilen til gamlingen e da... rart at den har prøveskilt...

så e la jo ut e og da e var oppe på sida snudde e me for å se gammern.. men det satt der en i ca 30 åra og gliste... akkurat da skifta dama sang på mp3 spilleren.. (og det tar jo lit tid) akkurat nokk tid til å høre eit brøl og eit hinsides pofffsss for så å se at opelen forsvant forran ei sky av røyk og to svarte spor... domt e ikke la merke til det 3 eller 4" toms ende røret litt før e la ut...
... var 60 til hundre og nils på no time på den gamle bilen....

blei sittende gjen med ein litt flau følelse i magen... :oops: så ikkje si ditte til noen...
ROFL! :lol:

Behold! how the mighty has fallen! :lol: :lol: :lol:

#77000  av Christian

Hadde noe av det samme med en gammel volvo 240 på vei hjem fra rudskogen for 2 år siden. Dette var rett før noen lange sletter hvor jeg er godt kjent. Lå bak den gamle røysa, husker jeg lo for meg selv, siden den så ut som om den skulle oppløses i rust hvert øyeblikk. Ville gjerne forbi så jeg lå så nære at jeg kunne se sjåføren kikke stadig i sladrespeilet. La meg ut ved ei lang slette og idet jeg var på siden av ham begynte det å brumme stygt i rusthaugen. Oi da....!
Jeg tok ham, men det var rimelig hårfint :shock: Fartssperra slo inn jevnt og trutt i ca 1km før vi ga oss. Ifølge kamerater som kom ett stykke bak var det litt artig å følge "kampen".

Jada, dumt, men likefullt moro :twisted: