TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra - Hvor mye!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#711  av Jonsle

Har sett litt på supra ca 94 mod. Vet at disse ikke ble tatt inn i norge men at det finnes noen. Lurte på hvor mye jeg må betale for en, enten i norge, eller innport, pris med alle avgifter. Jeg men er en Supra RZ twin turbo.... Toyota`s råeste? Reiner med en ca pris på 3-400000, å går det ann å få forsikring på noe sån her i "molbo" landet vårt til en normal pris.

#737  av @lpher

sjekket forsikring på en Supra TwinTurbo i fjor hos gjenstridige
12.600,- fullkasko/75% bonus ;-)

@lpher

#738  av Import Tuning

Hei.

RZ finnes kun i Japan 98 mod og nyere. den har Recaro intreør ++++.

Jeg har bygget min om med recaro.. stolene koster 30.000,- for paret :)

#746  av thoos

[quote="Import Tuning on April 29 2002 @ 23:40"][/quote]

Import Tuning:
30 000 for stolene? det var ganske dyrt.. du er vel steinrik eller noe?

skal du på japsetreffet på vålerbanen eller?

#749  av Import Tuning

Det er snakk om prioritering hehe (nå er vel de stolene noe av det billigste på den bilen da)

#751  av CelicaTurbo

import tuning: kan ikke du legge avatar-bildet ditt til egen server eller eventuellt sende det til meg (webmaster@mr2-ogn.org) så kan jeg gjøre det tilgjengelig på denne serveren.

For oss vanlige folk som ikke har tilgang til topsecret-japan blir nemlig spurt om brukernavn og passord for pålogging til deres sider når avataren din hentes ned..  det er litt kjedelig for andre brukere nemlig :)

#768  av erling

thoos on May 02 2002 @ 09:26 skrev:Import Tuning:
30 000 for stolene? det var ganske dyrt.. du er vel steinrik eller noe?

skal du på japsetreffet på vålerbanen eller?
Det er en prioriteringsting ja, treffer daglig folk som merkelig nok bruker minst like mye på bobil som en supra koster. Kanskje har de ikkje hørt om supra?

Uansett, supraen må vel være bra reklame for Import Tuning?

#769  av CelicaTurbo

Jeg tror kanskje at nytteområdet mellom en campingbil og en Supra er noe forskjellig :)