TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg har sviki dere...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

..

#7677  av @lpher

Prøvesatte tilfeldigvis en 95 3-serie cab i dag....med no skinnseter og greier...så rimelig comfy ut de...i og for seg...men da jeg prøvde dem....
Hærregud...jeg har gulvtepper hjemme som gir ryggen min bedre sidestøtte! ...mens lårsupport var vel midt på treet da.. ;-)

Hadde ikke turt å nærmet meg en eneste sving i aktivt tempo med de strandstolene der nei ;-)

@lpher

#7691  av arild

chris skrev: tja.. det er lett å dra en 4WD bred ja.. men tingen er at for å unngå å ødelegge seg selv eller bilen, så må man KUNNE å kjøre 4WD.. det stiller litt spesielle krav til føreren. Veldig mange blir overmodige når de setter seg inn i en 4WD bil.. og tøyer grensene langt over evne..

Ã¥ssen ble den vraka forresten? :)
Den var ganske rusten.. festet der demperen er festa til bakakselen røyk tvert av, så jeg sveisa den på igjen. men etter ca 1 mnd røyk den et annet sted. Kan det ha noe med slæddinga mi med den? ;) Er en stor parkeringsplass rett ved der jeg bor som jeg har lekt meg på i maaange timer ;) .. Jeg ga 1500 kr for bilen før vinteren og fikk 1500 på dynga nå.. Var ikke noe annet galt med bilen en bakakselen.

sjekk bilde

#7811  av erling

arild skrev: Den var ganske rusten.. festet der demperen er festa til bakakselen røyk tvert av, så jeg sveisa den på igjen. men etter ca 1 mnd røyk den et annet sted. Kan det ha noe med slæddinga mi med den? ;) Er en stor parkeringsplass rett ved der jeg bor som jeg har lekt meg på i maaange timer ;) .. Jeg ga 1500 kr for bilen før vinteren og fikk 1500 på dynga nå.. Var ikke noe annet galt med bilen en bakakselen.

sjekk bilde
Hehe.. Artig.. Du fikk vel "straffet"/"brukt den opp" den før den gikk på dynga? Kunne tenkt meg en "smellebil" engang, bare for å herjet litt.. Det er iaffal heftig kultur med det på sørlandet rundt 17. mai.