TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bakpotte

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #7635  av MR2PÃ¥l

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn her i Norge og ca.pris??
Trenger ikke være helt lik, men i den stilen.

MR2PÃ¥l
:)
Vedlegg
title02.jpg
title02.jpg (18.95 kiB) Vist 3542 ganger

#7638  av bose

Mekonmen selger løse botter både runde og ovale. Jeg bygger meg nytt eksos-anlegg i løpet av uken og kjøper Simmons deler fra Mekonomen.
Koster meg 750,- :D

#7647  av MR2turbo

MR2pål hvis du svinger innom en dag kan jeg godt hjelpe deg å skaffe no sånt som på bilde :) :
Vedlegg
jic muffler.gif
jic muffler.gif (76.88 kiB) Vist 3527 ganger

#7649  av MR2turbo

eller sånn:
Vedlegg
jic2.jpg
jic2.jpg (19.41 kiB) Vist 3523 ganger

#7650  av MR2PÃ¥l

:D
Ja takk. Helst den siste potta. Men cirka pris????
Er permittert nå så penger blir det mindre og mindre av.

MR2PÃ¥l.

#7651  av blackmr2

En slik på hver side eller ? Kan du skaffe det ? Pris ca ?

#7653  av Erlend

Har hørt at det gir lavere utgangshastighet for eksosen hvis man har 2 potter delt med Y-rør enn hvis man bare har et stort rør som munner ut i en potte... stemmer det? Man går jo glipp av et par hestekrefter hvis ikke motoren kan puste så godt...
Men det har vel ikke så mye å si for oss dødelige :)

#7670  av MR2turbo

Det er bare enkel flamme/lud-demper for de som vil bygge eksos selv.. Den siste kommer nok på rundt 2200 eller no sånt.. Så det er ikke spes. billig.. :?

#7672  av Christian

Du kan også få ifra http://www.kk-eksos.no i Kongsberg, han har et par inne, men de er STORE :wink:

#7731  av MR2PÃ¥l

Erlend skrev:Har hørt at det gir lavere utgangshastighet for eksosen hvis man har 2 potter delt med Y-rør enn hvis man bare har et stort rør som munner ut i en potte... stemmer det? Man går jo glipp av et par hestekrefter hvis ikke motoren kan puste så godt...
Men det har vel ikke så mye å si for oss dødelige :)
Har tenkt å ha bare en potte på venstre side bak. Eneste potta faktisk. :D

MR2PÃ¥l :P

#7732  av MR2PÃ¥l

MR2turbo skrev:Det er bare enkel flamme/lud-demper for de som vil bygge eksos selv.. Den siste kommer nok på rundt 2200 eller no sånt.. Så det er ikke spes. billig.. :?
Det var jo ikke verst. HKS sine koster jo ca3300,-. Men så er det HKS og da. Vi får snakkes Markus.

MR2PÃ¥l :wink:

#7733  av MR2turbo

Ja vi prates Pål :) Jeg har fri på fredagen.. Du må bare svinge innom da hvis du vil.

#7734  av MR2PÃ¥l

MR2turbo skrev:Ja vi prates Pål :) Jeg har fri på fredagen.. Du må bare svinge innom da hvis du vil.
OK. Hjemme eller i garasjen???

MR2PÃ¥l :lol:

#7738  av MR2turbo

hehe.. både garasjen og huset er hjemme for meg :lol:

Neida.. Jeg tror at jeg blir hjemme i huset på fredagen :)