TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Wild & Wet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #75699  av tojo

Bilde

#75713  av Tor

Hmm, ser litt gammelt ut det bilde der. Men truse str var det ikke noe og si på :)

#75847  av Erlend

Og det er ikke GT-Four engang :( SÃ¥ der tror jeg faktisk jeg hadde tatt dama...men er nok av dem som er uenige med meg ;)

#75850  av celicat23

Hvilken bil? Ser bare ei dame jeg :)

#75860  av @lpher

Ser ut til å være en 90-91 ST184 det dær :) Ikke sikker på hvilken modelkode modellen i front har :D

@lpher

#76377  av GT4 CS

Hu har noe rart i øret

#76964  av sw20

fy så fine dei orginale ekstra lysa e på dinna bilen..... 8)

#77033  av @lpher

GT4 CS skrev:Hu har noe rart i øret
Vitner om at bildet er tatt når bilen var DØNN ny!! :D :D
(da vi europeere faktisk hadde innsett at 80'tallet faktisk var over i 1990) :D)

@lpher

#77093  av kaimagne

Tor skrev:Men truse str var det ikke noe og si på :)
Siden dette er off topic så det holder, så kan jeg jo nevne at http://www.wickedweasel.com har MYE pent å by på når det gjelder minimale tekstiler til hunkjønnet...

Kai Magne

#77133  av sleeper

kaimagne skrev:
Tor skrev:Men truse str var det ikke noe og si på :)
Siden dette er off topic så det holder, så kan jeg jo nevne at http://www.wickedweasel.com har MYE pent å by på når det gjelder minimale tekstiler til hunkjønnet...

Kai Magne

:D :shock: :twisted:

da fant jeg ut hva jeg skulle kjøpe som julegave til dama i år da... :twisted: :twisted: :twisted: takk for hjelpen....

#77187  av GT4 CS

@lpher skrev:
GT4 CS skrev:Hu har noe rart i øret
Vitner om at bildet er tatt når bilen var DØNN ny!! :D :D
(da vi europeere faktisk hadde innsett at 80'tallet faktisk var over i 1990) :D)

@lpher
Hehe, ja du sier noe der, jammen glad verden har kommet seg videre 8)
Dagens panserpiker er meget mer behagelig og beskue 8)

#77230  av Remi

hadde tatt bilen. hu berta der er sikkert en 40 år nu :? :?

#77234  av Erlend

Det må jo være konge! Sitte og være 40 år, med gubbe og unger og Passat, sitter og surfer på nettet, og vips kommer det opp det bildet der av modellkarrieren hennes på tidlig 90-tall :D Da snakker vi mimring da ;)