TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forklar den her dÃ¥!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #75042  av Levin GT

Funky opplevelse i dag........Eg startet Corolla KE 20'en min i kveld....75mod.....uten eksosanlegg vel og bemerke.....Jeg lot den gå en liten stund før eg bestemte meg for å slå den av......Vridde om nøkkelen.....Den gikk fremdeles....Hm..ettertenning tenkte eg..greit nok..ka gjør eg..jo, tar av + polen på batteriet, og gjorde det....DEN GIKK FREMDELES!!....Etter å ha stått der å klødd meg i hodet i 2 minutter stoppet den omsider......Man kan jo begynne å lure....Må sånne biler skytes for at de skal stoppe eller?

#75047  av sindrejl

ikke langt unna.. vi kjenner jo alle historien om HiLux'en som aldri ville dø ;) Toyota motorer vet du.. :P

#75061  av Tor

Jeg har heller ikke et faglig svar her :) Men Toyota er Toyota :) Du får neppe motorstopp med den der :)

#75063  av Master

kvel den. :lol:

#75097  av spkstrp

kanskje det er en rc motor i bilen din ?

#75160  av CelicaTurbo

En kompis hadde en 86 Corolla og på denne gikk motoren i 5-10 sekunder etter at han hadde dratt ut nøkkelen.. ;)

#75162  av cs2451

hehe. lol. skjult turbotimer ute og går!

#75222  av doffy

hahaha kan tenke meg uttrykkene til folk som står å ser på den dagen du kjører bilen og har dårlig tid
løper fra bilen med motoren på og hele pakken :D

#75226  av Tor

Og plutselig stopper der uten at noen er inne i den :)

#75228  av doffy

Da hadde nok ikke levin vært den eneste som klødde seg i hodet! :lol:

#75276  av kennethx

Husker min far sin gamle Volvo 244 formange år siden. Hvis han fyllte 95 octan på den, så måtte han nødt å kvele den, for den stoppet rett og slett ikke! hehe

#75294  av Neemi

En kompis kjører en gammel Ascona C, og der kan vi bare ta ut nøkkelen og kjøre.
Bilen går like fint. Er et par av kompisene hans som har begynt å lure littegrann når de sitter på :D

#75296  av GT4 CS

Sitter det duracell batteri i disse bilene :lol:

#75620  av Johnny_Bravo

hvorfor ikke bare sette den i 4-5 gir og slippe klutsjen? ikke mange motorer som orker det :)

#75624  av GT4 CS

En boks fugeskumm i eksosanlegget gjør og susen