Ellers så blir det kolonne fra Rogaland, og trolig over Haukeli, men Markus vet best om det. Selv tenkte jeg å kjøre fra Bergen gjennom Lærdal og over Filefjell for det er kjappeste og enkleste veien til Våler for min del..

ct20b skrev:Er det noen andre treff seinere i år som noen skal på?Mulig at vi reiser noen stykker ned til Toyota club Danmark sitt årlige treff i Helsinge nord for København.. Det er 2 & 3 August.
Goose skrev:11. Martin (Om sjefen ikke finner på noe idiotisk på jobben= 12)
Skal ikke kjøre.
henningl skrev:Jepp.. dere taper en halvtime på å ikke kjøre østerdalen.. men så er det ikke akurat ideelt å kjøre dere i møte om dere vil kjøre den veien.. 1 time nordover for så å kjøre sørover liksomHehe, jeg lurer på om du kanskje misforstod meg litt her nå. Om man kjører fra Oppdal, og sørover, så kan man svinge nedover til Østerdalen når man er midt oppe på Dovrefjell, sånn at man DERFRA kjører Østerdalen i stedet for Gudbrandsdalen.
Men det er kanskje like greit med fotoboksene.. når man kjører i kolonne er det igrunn greit at tempoet begrenses litt.. Bare se hva som skjedde med siddisene i fjor når dem jaget hverandre over fjellet.. ett stykk knust bil
chris skrev:Okei.. da roter jeg i geografienhenningl skrev:Jepp.. dere taper en halvtime på å ikke kjøre østerdalen.. men så er det ikke akurat ideelt å kjøre dere i møte om dere vil kjøre den veien.. 1 time nordover for så å kjøre sørover liksomHehe, jeg lurer på om du kanskje misforstod meg litt her nå. Om man kjører fra Oppdal, og sørover, så kan man svinge nedover til Østerdalen når man er midt oppe på Dovrefjell, sånn at man DERFRA kjører Østerdalen i stedet for Gudbrandsdalen.
Men det er kanskje like greit med fotoboksene.. når man kjører i kolonne er det igrunn greit at tempoet begrenses litt.. Bare se hva som skjedde med siddisene i fjor når dem jaget hverandre over fjellet.. ett stykk knust bilFør man kommer til Dombås liksom
Men er egentlig samma for meg. Henger meg bare på jeg