TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød Carlos i Elverum

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #72156  av Insainz

Tror i vaffal det var en carlos sainz, rakk ikke å sjekke detaljer. Mulig den samme Dalan så utenfor Elverum her om dagen..? Ikke så mange rundt Elverum med grombil :)

#72160  av Dalan

Hmm, er det en herfra som har skaffet seg rød Carlos kanskje?
Dette må man til bunns i :D

#72246  av Mr2Nyter'n;p

Kanskje det er den samme jeg har sett her på Tynset? Sett en gromgrom rød celica utenom det vanlige med en brukbart brutal vinge her i det siste..

#72449  av Insainz

Det var ingen brutal vinge på den jeg så..Fikk et lite tips, mulig en fra Rena som har kostet på seg en godsak :) Må finne ut dette

#74817  av Insainz

Så den samme i natt også, fikk et lite glimt av eieren og skiltplata, den er BN regga med mørke baklykter og fin-fin i lakken :) Neste gang stopper jeg og spør hvem hva hvor og tipser om ts-ogn.no

#74831  av Dalan

Insainz skrev:Så den samme i natt også, fikk et lite glimt av eieren og skiltplata, den er BN regga med mørke baklykter og fin-fin i lakken :) Neste gang stopper jeg og spør hvem hva hvor og tipser om ts-ogn.no
Gjær det :)

SÃ¥ den her eller?

#74956  av tojo

Mr2Nyter'n;p skrev:Kanskje det er den samme jeg har sett her på Tynset? Sett en gromgrom rød celica utenom det vanlige med en brukbart brutal vinge her i det siste..
¨

Kan det være samme bilen som denne?
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=6219

#74989  av Mr2Nyter'n;p

Akkurat samme vinge, så det er vel denne? Ikke sett noen andre GT4 med den vingen... Bilen er identisk med den jeg har sett noen ganger ihvertfall. Så den her i forrige uke også.. Hadde'n etter meg, men han fortsatte sørover nedover dalen da jeg svingte av... :)

#75065  av Tor

Er det denne dere snakker om? Ifølge GT4CS er det er vanlig GT4 med CS front.
Vedlegg
landevei.jpg
landevei.jpg (21.44 kiB) Vist 1412 ganger