TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter og bil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#74425  av GT4 CS

Er det en sinna datamaskin du har på jobben neemi?? :lol: Gleder seg til og se noen bilder av din mishandlede vinterbil :) Eh, vært ute og lekt petter solberg sånn med tanke på at den var litt mishandlet :lol:
Godt og høre at du er med på råning :D
Hva ville verden vært uten en god rånetur i ny og ne ??

#74509  av bose

apropo bildet. Det er FORBUDT å se på avataren min*kremt*

#74516  av Neemi

GT4 CS skrev:Er det en sinna datamaskin du har på jobben neemi?? :lol: Gleder seg til og se noen bilder av din mishandlede vinterbil :) Eh, vært ute og lekt petter solberg sånn med tanke på at den var litt mishandlet :lol:
Er vel heller dataavdelingen som sperrer for mye morro tror jeg.

Jeg har faktisk aldri ødelagt noe som helst på en bil pga kræsj/utforkjøring.
Og utforkjøring har skjedd :lol:
Nei, er vel mere de spesielle lakkeringene på bilen jeg mente.
Venninna til eksen har gått løs på den med airbrush :D
Jeg synes det er kult jeg da.

RÃ¥ning er best ;)
Lillesøsteren på ni år er den fødte råner med to eldre søsken som har bildilla.
Hun fikk være med en kompis i 300en hans tidligere i sommer, og når hun kom hjem spurte mamma om det var gøy og råne.
Lillesøs ser dumt på mamma og sier i en sånn hvor-teit-er-du-tone: "Vi var bare ut og kjørte, ikke råna. Råne kan man bare gjøre om kvelden når det er mørkt det"

Hun får sagt det :lol:

#74593  av GT4 CS

Neemi skrev:
GT4 CS skrev:Er det en sinna datamaskin du har på jobben neemi?? :lol: Gleder seg til og se noen bilder av din mishandlede vinterbil :) Eh, vært ute og lekt petter solberg sånn med tanke på at den var litt mishandlet :lol:
Er vel heller dataavdelingen som sperrer for mye morro tror jeg.

Jeg har faktisk aldri ødelagt noe som helst på en bil pga kræsj/utforkjøring.
Og utforkjøring har skjedd :lol:
Nei, er vel mere de spesielle lakkeringene på bilen jeg mente.
Venninna til eksen har gått løs på den med airbrush :D
Jeg synes det er kult jeg da.

RÃ¥ning er best ;)
Lillesøsteren på ni år er den fødte råner med to eldre søsken som har bildilla.
Hun fikk være med en kompis i 300en hans tidligere i sommer, og når hun kom hjem spurte mamma om det var gøy og råne.
Lillesøs ser dumt på mamma og sier i en sånn hvor-teit-er-du-tone: "Vi var bare ut og kjørte, ikke råna. Råne kan man bare gjøre om kvelden når det er mørkt det"

Hun får sagt det :lol:
Hehe, her snakker vi en ekte bildilla familie :D Airbrush på bilen ja, det må jeg få se. Sikkert kult det. Men sånn ellers for noen heller tvilsomme lakeringer var bilen lekker. Vi hadde internett for alle en halv dag der jeg jobber. Så var det noen hoder som var inne på "slike" sider. To stk uten jobb og null mere internett landsomfattende. Tragisk det. Men kansje like greit hehe, ellers hadde man vel blitt sittende litt lenger i pausene istedenfor og kjøre rundt og gjøre jobben hehe.
Jau små barn har en go tendens til og klemme ut seg noen gullkorn i ny og ne :D
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15