TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En liten idé.. Danmarkstur.. Dansk/Norsk minitreff..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#7072  av erling

Høres kult ut det. Bilde Men jeg stinker på planlegging, så jeg vet ikke helt når det passer best for min del. :)

#7078  av Dalan

august høres ypperlig ut!
da kan det hende t.o.m. jeg har fått meg MR2 :D med litt godvilje og gjennomgang av prioriteringer og litt sånne ting først, men.. ;)

#7351  av MR2turbo

Jeg sjekket opp terminlista til toyota sportscarclub danmark og de skal ha sitt årlige treff i Helsinge den 2&3 August. Så jeg sendte en mail der jeg spurte om vi kunne komme ned, og fikk dette svaret :) :
Hej Markus.

I skal være meget velkommen til vores træf i august d.01-03. Alle er velkommen.
Vi har jo en kontakt person i Norge for vores Norske afdeling og det er,
Glenn Vea glenn-vea@netcom.no
Han og andre fra Norge kommer jo også til vores træf.
Og ja, der er camping plads ved træfs pladsen. I skal bare have telt og sovepose m.m. med.

Hilsen Tommy
Noen som kjenner denne Glenn Vea?

#7359  av jumbo

Kjenner ikke til Glenn Vea nei, men dette var jo uansett kjempepositivt! Gleder meg allerede, og datoen er herved satt av! :mrgreen:

#7366  av Christian

Hørtes bra ut det ja :)

#7373  av CelicaTurbo

Mulig Glenn Vea kommer fra Norsk Sportsvogn Klubb om han også har kjennskap til andre MR2'er?

#7393  av MR2turbo

mk1 black limited informerte meg om at dette treffet krasjer med NSK sin banedag på Rudskogen :? Men hvis det alikevel er interesse så tror jeg at jeg har lyst til reise til Danmark..

Treffet holdes i Helsinge som ligger helt nord på Sjælland, så den greieste ruta for turen er vel om østlandet og ned gjennom Sverige..

#7408  av jumbo

Hørte jeg "kolonne"? :mrgreen:

#7431  av MR2turbo

Ja veldig gjerne det!! :D

#7443  av CelicaTurbo

hm, vi vet jo hva som skjer med MR2-kolonner som kjører i Sverige da :lol:

#7447  av chris

Nei nei. Du har misforstått. Det var en _svensk_ kolonne. De hadde nok klart det der uansett land de hadde vært i. :D

#7449  av MR2turbo

det tror jeg og :mrgreen:

#7460  av CelicaTurbo

ah, selvfølgelig :D