TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Impulskjøp

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#7412  av Christian

Tja, veit ikke jeg....
Må nok sove litt på det :roll:
Vedlegg
DSC00004.jpg
DSC00004.jpg (14.38 kiB) Vist 1200 ganger
DSC00003.jpg
DSC00003.jpg (14.34 kiB) Vist 1200 ganger

#7432  av Erlend

Har henta t-skjortene og MR2-modellsettet på posten idag, tenkte at jeg skulle legge ut noen bilder så jeg har noe å vise frem jeg også :D
Litt dårlig kvalitet, tatt med webcam...

Hvis ikke bildene vises er det home.no-serverens feil :P

BildeBilde
T-skjortene var i god kvalitet, flott trykk m/glitter på den gullfarga Lexus'en!
BildeBilde
Modellsettet er det ikke så mye å si om, det så veldig kjedelig ut der det lå i esken, men når jeg får malt det blir det nok noe annet :)

#7435  av Goose

igjen, hvor var det du kjøpte modellen?
( vil ha celica jeg! )

#7453  av Erlend

Det står tidligere i tråden, men jeg bestilte fra
http://matrixcollectibles.site.yahoo.net/toyota1.html. Hvis du leter tilbake på side 1 av tråden står det er alternativ side som sikkert sender til Norge, og muligens er litt billigere. Det er et Fujimi-kit det jeg bestilte, de er ganske seriøse angående detaljer, men jeg har lest at akkurat dette MR2-settet ikke har den beste passformen :? Så let litt rundt :)

#7455  av Goose

Erlend: sorry er litt lat i dag!

VÃ¥kn opp GÃ¥sa! :roll:

#7457  av Erlend

De har 7 generasjons Celicaer i noen leketøysbutikker her til lands også, sammen med 3 gen MR2er, Goose! Bare titt litt rundt så finner du sikkert noen, på Sokrates f.eks? :oops:

Grunnen til at jeg bestilte i utlandet var at det er helt plent umulig å få tak i et MR2 mk1 eller mk2 sett i Norge :P

#8027  av Erlend

Da er mesteparten av kittet nøysommelig malt :) Jeg har prøvefesta alle delene og tilogmed malt rillene i motorlokket svarte - DET var nøyaktighetsarbeide gitt! Malt svart rundt vinduene, malt interiøret (ikke store utfordringen, sort, sort, sort) og hele understellet. Dessverre fant jeg ut at det var en stor sprekk midt i frontruta :evil: Utrolig kjedelig! Så jeg vurderer å spraye den svart for å skjule sprekken, dvs soting, men jeg er redd for at modellen vil se altfor stygg ut da... Mulig jeg bare glemmer det. Tok et bilde inne på hybelen sent i natt: Bilde

Nu, va tycks? Beklager for den grove bildekvaliteten :P

#8033  av MR2turbo

Nice!! Jeg venter fortsatt på å få min lakkert ferdig, jeg ;)
Hvilken farge har du malt den?

#8049  av Erlend

Den kom i original rødfarge, så jeg beholder den. Bare legger på et tynt lag klarlakk og polerer med bilvoks etterpå. Tror det blir bra :)

Ikke så bra som din da men, Markus... :wink:

#8062  av MR2turbo

å, ikke si det, min er jo enda ikke ferdig ;) Dessuten er det ikke størrelsen som teller :D