TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av instrument?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#7420  av Morten

RumpShaker skrev:Turbomotoren går til 9000rpm, mens sugemotoren går til 8000... Tar tid å finjustere malen til turtelleren da :?
Sikker på det :?: Min NA går til 9000rpm 8)

#7421  av RumpShaker

Da har du +94 motor da! Den gikk også til 9000. Men alle NA motorer FØR 94 gikk til 8000... Veldig sikker på dette!

#7422  av Morten

RumpShaker skrev:Da har du +94 motor da! Den gikk også til 9000. Men alle NA motorer FØR 94 gikk til 8000... Veldig sikker på dette!
Joda, har nok det... :roll: virker som du har kontroll på dette! :D

#7423  av RumpShaker

Veeeel... vil ikkje skryte på meg! :wink: MR2 va jo drømmebilen i 6-7 år før eg fikk tak i en i fjor! Har studert det meste om bilen! Kan alt teoretisk, men å utføre det praktisk går ikkje fullt så godt som i teorien! :oops:

#7426  av Erlend

Vi er flere som venter på drømmebilen og studerer alt vi kan om den i mellomtida RumpShaker :wink: Nå er jo du heldig som har fått en da! Må vel regne med 3 år før jeg kan oppfylle drømmen...i mellomtida blir det mye lesing av motorspesifikasjoner og kjøretips. Gleder meg, drømmen er en 93/94 - turbomodell i "Aquamist Blue"...utrolig sjelden MR2-farge. En Japan-spec motor hadde heller ikke vært å forakte, men da blir det ganske så uoppnåelig...vil ikke bygge om til venstreratt.

#7430  av MR2turbo

RumpShaker skrev:Veeeel... vil ikkje skryte på meg! :wink: MR2 va jo drømmebilen i 6-7 år før eg fikk tak i en i fjor! Har studert det meste om bilen! Kan alt teoretisk, men å utføre det praktisk går ikkje fullt så godt som i teorien! :oops:
Da er det jo herlig når man endelig får realisert drømmene!! :)

#7436  av chris

RumpShaker skrev:Turbomotoren går til 9000rpm, mens sugemotoren går til 8000... Tar tid å finjustere malen til turtelleren da :?
Uhm.. min går til 9000. Er rødt fra 7 til 9.

#7437  av chris

Bilde..
Jeg har 92 NA.. :)
Vedlegg
Dashbordet i mørket 800x600.jpg
Dashbordet i mørket 800x600.jpg (15.32 kiB) Vist 2278 ganger

#7441  av RumpShaker

Hmmm... kan jo hende eg roter no jah! :oops: Det er 5S-FE som går til 8000... Beklager det der ass! Men vi er jo bare mennesker! :roll:

Og MR2Turbo: JA! Det er bare herlig å få til det man drømmer om! :lol:

#7442  av CelicaTurbo

hehe, nå begynte jeg ærlig talt å lure på om jeg husket helt feil fra min eks-MR2 for den gikk også til 9000 :)