TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nedsnødd mr2...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #74072  av mr-tho

Kommer hjem etter 2 uker nordpå, og gleder meg som alltid til en tur i MR2'en. Men skal si overaskelsen ble stor når jeg nesten ikke fant den igjen :shock: , over 60cm snø hadde menget seg over den stakkars bilen. Jeg gikk løs med spade(!), og etter to timer var gullet mitt framme fra dvalen..
Heldigvis hadde jeg trekk over bilen, noe som gjorde gravingen litt mer bekymringsløs :P
Så var det bare tut og kjør!! :twisted:
(mr2 er forresten en genial vinterbil)
Vedlegg
mr2sno.JPG
mr2sno.JPG (72.91 kiB) Vist 514 ganger

#74076  av Ã¸xseth

Stakkars bil... du må ikke behande den slik. Jeg synes synd om bilen din, vist jeb var bilen hadde jeg rømt min veg og funnet meg en ny eier som satte meg inn i en varm og tørr garasje 8)

#74085  av Tor

Sett den inn i en varm garage da :) men biler tar ikke skade av litt kulde heller da.

#74095  av FireWalk

kom hit med den, den kan få stå ved siden av Cindy :wink:

#74117  av mr-tho

Over neste helg flytter vi, og tro det eller ei- mr2'en får seg en stor og oppvarmet garasje! Skal bli så utrolig deilig! :D

#74138  av chris

mr-tho skrev:Over neste helg flytter vi, og tro det eller ei- mr2'en får seg en stor og oppvarmet garasje! Skal bli så utrolig deilig! :D
hvor skal dere flytte da?

#74154  av sindrejl

hihi kaldt på støren? :P bruker bilen hver dag jeg, men må ofte likevel skuffe av noen meter snø

#74182  av spkstrp

Jeg holder en liten knapp på Tromsø som snøhelvette ;)

#74185  av mr-tho

chris skrev:
mr-tho skrev:Over neste helg flytter vi, og tro det eller ei- mr2'en får seg en stor og oppvarmet garasje! Skal bli så utrolig deilig! :D
Vi flytter til Lundamo... Fikk tilbud på en knall leilighet med garasje.. Var ikke mye fram og tilbake for å ta den avgjørelsen :D

#74186  av chris

mr-tho skrev:
chris skrev:
Vi flytter til Lundamo... Fikk tilbud på en knall leilighet med garasje.. Var ikke mye fram og tilbake for å ta den avgjørelsen :D
hehe. et lite skritt nærmere byen :D er ikke så mye som skjer på lundamo akkurat, men grattis med ny leilighet :)

#74190  av mr-tho

chris skrev:
mr-tho skrev:
chris skrev: hvor skal dere flytte da?
hehe. et lite skritt nærmere byen :D er ikke så mye som skjer på lundamo akkurat, men grattis med ny leilighet :)
Ikke så mye som skjer på lundamo nei, men det skjer definitivt ikke noe mer på støren heller :!: :D
Forresten, så bilen din på bilradiospes idag(og flere ganger). Jobber du der eller? Ser du har fått deg hvite blinkers òg? *missunnelig*

#74200  av Remi

spkstrp skrev:Jeg holder en liten knapp på Tromsø som snøhelvette ;)
Brrøøøøøøøøl det e jo bare tøv. vi har snø her no men på veiene er det faktisk asfalt "mildvær" :D :D :D

#74353  av chris

mr-tho skrev: Thanks :wink:
Ikke så mye som skjer på lundamo nei, men det skjer definitivt ikke noe mer på støren heller :!: :D
Forresten, så bilen din på bilradiospes idag(og flere ganger). Jobber du der eller? Ser du har fått deg hvite blinkers òg? *missunnelig*
Yepp, jobber der. så bilen står utenfor der (her) hver dag ;) ikke hvite blinkers, blanke!! ;) diamond cut. men jeg har vært uheldig og mista ene refleksen på sida, og tok av den andre for sikkerhets skyld. vet ikke helt hvordan jeg skal få løst dette, men men. ser litt rart ut akkurat per dags dato i hvert fall :)

#74357  av mr-tho

chris skrev:
mr-tho skrev: Thanks :wink:
Yepp, jobber der. så bilen står utenfor der (her) hver dag ;) ikke hvite blinkers, blanke!! ;) diamond cut. men jeg har vært uheldig og mista ene refleksen på sida, og tok av den andre for sikkerhets skyld. vet ikke helt hvordan jeg skal få løst dette, men men. ser litt rart ut akkurat per dags dato i hvert fall :)
Kanksje du klarer å skaffe blinkers til meg og? :roll: Bare må ha slike blinkers!! :twisted: Koster litt vel mye på toyota syns jeg.. :?